n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: חוץ הסאנסט ייפתח בקיץ למתרחצים

בת ים: חוץ הסאנסט ייפתח בקיץ למתרחצים

עיריית בת-ים קיבלה את כל האישורים, וכבר בעונת הרחצה הקרובה תשיק חוף רחצה מוכרז בחוף הסאנסט

חוף סאנסט בת ים 2 הדמיה סטיו אדריכלים
הדמיה: סטיו אדריכלים

בשבועות הקרובים תתחיל עיריית בת ים עבודות לפיתוח ושדרוג אזור חוף ומתחם הסאנסט כדי ופתיחתו לראשונה לרחצה.

השיפוץ הנרחב יכלול פיתוח של הטיילת על ידי הקמת שבילים, שירותים חוף מתקדמים, מדרגות וגינון. בחוף יוצבו פרגולות עץ דקורטיביות ויוקמו מתקני ומשחקי נופגש וספורט: מגרשי כדור עף- חופים מוסדרים ומגרשי כדורגל-חופים מוסדרים.

לנוחות המתרחצים יוקמו שירותים ומלתחות חדשות ומאובזרות מתקנים לאיחסון ומקום להשכרת מיוד לפעילות נופש וחוף. באזור יוקם גם מתחם מסעדות, מזנונים ובתי קפה להנאת התושבים.

בנוסף, כחלק מהמהלך של עיריית בת ים להנגשת כלל החופים בעיר, יונגש גם החוף החדש לאנשים בעלי מוגבלויות ויאפשר רחצה מהנה ובטוחה לכלל התושבים. 

במהלך העבודות יתכנו חסימות זמניות בסביבת העבודה, בטיילת, ובכבישים לצורך שינוע ציוד כבד ובחוף לצורך שמירה על בטיחות התושבים. כמו כן, ייתכנו סגירות של מקטעים בחוף הים לצורך בטיחות התושבים.

חוף סאנסט בת ים 1 הדמיה סטיו אדריכלים

ראש העיר צביקה ברוט:" בשורה ענקית לתושבי העיר ולבעלי העסקים באזור, עם פתיחת עונת הרחצה חוף הסאנסט שהינו מהחופים היפים יותר בארץ, יפתח לרחצה בטוחה ומהנה!

יחד עם פתיחתו יעבור שדרוג משמעותי הכולל הקמת מתקני חוף מהמתקדמים בארץ, לצד מתחמי ספורט ופנאי לטובת כלל התושבים. מהלך זה מצטרף לפיתוח חסר התקדים שעוברת העיר, בקיץ הקרוב זוכים תושבי העיר בעוד חוף לרחצה שיתרום רבות גם לתיירות."

  חוף סאנסט בת ים הדמיה סטיו אדריכלים

הדמיות: סטיו אדריכלים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות