n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / בת ים: התקשר להזמין משטרה ונעצר

בת ים: התקשר להזמין משטרה ונעצר

תושב העיר נחסם בחנייתו והתקשר למשטרה, שם התברר כי הוא דרוש לחקירה בגין עבירות אלימות כנגד אביה של חברתו

אזיקים-משטרת-ישראל משטרה צילום דוברות משטרת ישראל
צילום אילוסטרלציה דוברות משטרת ישראל

האירוע התרחש לפני כשבועיים. החשוד, התקשר למשטרה אחרי שגילה כי נחסם בחנייה על ידי רכב אחר. בירור שרירותי שעשה על ידי אחד השוטרים, העלה כי המתקשר למעשה דרוש לחקירה כבר תקופה ארוכה וכשהגיעו השוטרים לשטח, הוא נעצר. עם מעצרו, הובא בפני שופטת בבקשה להארכת מעצר.

השופטת, הופתעה מכך שהחשוד לא נעצר לאחר אירוע התקיפה אלא רק באופן אקראי לאחר שבעצמו התקשר למשטרה וטענה כי זה יכול להוכיח לחפותו. למרות זאת, החליטה בסופו של דבר לקבל את בקשת המשטרה ולהאריך את מעצר החשוד בטענה כי הוא עדיין מהווה סכנה לאב ולבת הזוג.

השופטת נימקה את החלטתה: "לחשוד שבפניי הרשעות קודמות, כאשר הרשעתו האחרונה משנת 2018 ,בעבירות סמים אך לחובתו 33 הרשעות ישנות יותר, לרבות בעבירות אלימות כלפי בת זוג וכלפי קטין.

הייתי נכונה לבחון שחרור החשוד בהרחקה מהמתלונן למשך מספר ימים עד למיצוי החקירה, אך לא הוצעה כל חלופה אפשרית מלבד בת-הזוג שלא מצאתי לאור הנסיבות, לאשרה כערבה צד ג' ולא מצאתי לקבוע תנאים בהעדר ערב, זאת על רקע האינדיקציה לשימוש בסכין בזמן האירוע וחבלת המתלונן אשר בתמונתה עיינתי, אף שאין מדובר בחבלה חמורה.

על כך יש להוסיף כי במהלך האירוע, הושמע גם איום מצד החשוד כלפי המתלונן כי "יגמור עליו". לאור אלה, נשקפת לטעמי מסוכנות המצדיקה בחינת חלופה מהודקת ולא שחרור כמתבקש. לאור האמור, אני מורה על הארכת מעצרו של החשוד"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן

״תפקיד ראש העיר הוא תפקיד שאתה לומד בו כל יום עשרות דברים חדשים״

תפריט נגישות