n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: הרוג בתאונת אופנוע

בת ים: הרוג בתאונת אופנוע

נקבע מותו של צעיר בן 25 שהיה מעורב בתאונת אופנוע הערב (שני) ברחוב הקוממיות

תאונה רכב אופנוע תאונת דרכים צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א

בשעה 19:46 (יום שני), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופנוע שנפגע מרכב סמוך למחלף קוממיות בחולון.

חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי הרפואה של איחוד הצלה ביצעו החייאה על רוכב אופנוע כבן 25 ברחוב הקוממיות פינת אנה פרנק בבת ים. למרבה הצער נקבע מותו בתום מאמצי ההחייאה.

בני מזרחי חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואופנוע. כשהגעתי לזירה רוכב האופנוע סבל מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה. למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופנוע לאחר ניסיונות החייאה ממושכות בזירת התאונה".

חובש רפואת חירום אלכס חן ופראמדיק מד"א ברק כץ סיפרו :"כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 25 שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק, וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית קשה בסמוך לרכב ולאופנוע.

הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות. מצבו היה קריטי וסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב גבר כבן 40 לא נזקק לטיפול רפואי."

בעקבות התאונה המשטרה סגרה את רחוב קוממיות ממשה דיין (חולון) ועד ניסנבאום משני הכיוונים. למקום זומן בוחן תנועה והמשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע.

תאונה רכב אופנוע תאונת דרכים צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום מזירת האירוע: תיעוד מבצעי מד"א

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות