n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: הסתיים קרנבל הרחוב בשכונת עמידר

בת ים: הסתיים קרנבל הרחוב בשכונת עמידר

זאת השנה השנייה ברציפות שפסטיבל תיאטרון המרפסות נערך בשכונת עמידר. קרנבל של מוזיקה, תיאטרון רחוב, הומור ומפגשים אנושיים בלב שכונת עמידר

פסטיבל מרפסות 4 צילום יפעת גבאי
צילום: יפעת גבאי

חטיבת קהילה של עיריית בת ים בשיתוף משרד הבינוי והשיכון, רשת 'עתיד', תיאטרון 'סבטקסט' ומרכז הצעירים 'בתיה בשכונה' יזמה והוציאה לפועל זו השנה השנייה ברציפות, את "פסטיבל המרפסות" המוצלח בשכונת עמידר, כחלק ממגוון אירועי הקיץ המתקיימים בעיר. 

פסטיבל מרפסות 3 צילום יפעת גבאי

הפסטיבל התקיים אתמול יום שלישי (24/8), וקהל רב מתושבי השכונה והעיר באו ליהנות מקרנבל של מוזיקה, תיאטרון הומור ומפגשים אנושיים בלב שכונת עמידר, והכול בהתאם להוראות משרד הבריאות, התו הירוק והסגול.

פסטיבל מרפסות 1 צילום יפעת גבאי

במהלך הפסטיבל שכונת עמידר, אחת השכונות הוותיקות בבית ים שינתה את פניה ליום אחד והפכה לבמה גדולה בפסטיבל צבעוני, מרגש ומלא בסיפורים אישיים לכבוד הקיץ.

כל השחקנים והמפעילים באירוע הם תושבי השכונה הצעירים הלוקחים חלק בקבוצות תיאטרון ומנהיגות מקומית, מתוך תפיסה של לקיחת אחריות ועיצוב התרבות הקהילתית. הפסטיבל הוא פועל יוצא לערכים אלה ופרי יצירתם וחלומם של תושבי השכונה הצעירים. אירוע קיץ ייחודי, שונה, מלא חיים, הצובע את כל השכונה בצבעי חג ומזמין את כולם לצאת לרחוב, לרקוד ולגלות את קסם השכונה דרך הרגליים והלב. הפסטיבל יעניק לכם, הצופים, הזדמנות להתבונן בחיי היומיום בעיניים קצת אחרות ומלאות הומור!

פסטיבל מרפסות 2 צילום יפעת גבאי

ראש העיר, צביקה ברוט: " אירועי הקיץ מתקיימים בכל אזורי העיר.  בשכונות תוכלו למצוא מגוון הפעלות ואירועים ייחודיים ומרגשים. פסטיבל המרפסות שם את תושבי העיר במרכז שכן, תושבי העיר ועמידר בפרט, הם היוצרים והמבצעים אך גם הקהל עצמו.

הפסטיבל בעל ערך מוסף חברתי ובכוחו לחזק את הקהילה הבת-ימית ותחושת הגאווה העירונית. אני קורא לכל תושבי העיר להקפיד על הנחיות משרד הבריאות על מנת שנשמור על שגרת חיים תקינה ונבטיח את בריאות הציבור גם בעתיד. תודה לשותפים, למרכז הצעירים ולמחלקות העירייה על פסטיבל חשוב וייחודי זה לרווחת תושבי העיר".

     פסטיבל מרפסות 5 צילום יפעת גבאי

צילומים: יפעת גבאי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

PIXABAY

משרד הבריאות בהודעה בעקבות השרב הקיצוני שיימשך עד חמישי בערב

תפריט נגישות