n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: הכירו את השולחן של השכונה

בת ים: הכירו את השולחן של השכונה

יוזמה חדשה של מחלקת קהילה בעיריית בת-ים בשיתוף תושבי העיר יוצא לדרך

שולחן שכונה רמת יוסף זום תמונה צילום דוברות עיריית בת ים
שולחן השכונה של רמת יוסף- צילום: דוברות עיריית בת ים

שולחן השכונה הוקם כחלק ממדיניות הנהלת העיר וביוזמת מנכ"לית העירייה יודפת אפק ארזי כתוצר של התוכנית האסטרטגית לפיתוח קהילתיות.

זהו "שולחן" שותפים המתכלל את כלל גורמי השטח הרלוונטיים הפועלים בשכונה על מנת לקדם ביחד קהילתיות ואיכות חיים שכונתית מיטיבית. מדובר במפגשים שיערכו פעם בשלושה חודשים יחד עם התושבים ובכל אחד מהרובעים בעיר.

במפגשים יעלו התושבים רעיונות, הצעות וגם טענות בפני הגורמים העירוניים והצדדים יחשבו איך הם משתפים פעולה למשל באירועים קהילתיים, בשדרוג הגינות ברחבי העיר, ביצירת קשר עם העירייה ובכלל בהרחבת תחושת הקהילתיות ברובע שלהם.

בסוף השבוע האחרון התקיים המפגש הראשון של פרויקט "שולחן השכונה" ברובע רמת יוסף, עקב הנחיות הקורונה החליטו הצדדים לא לוותר על המפגש הראשון ולערוך אותו בזום.

נכחו במפגש לצד חברי קהילת רובע רמת יוסף- יהודה הרוש סגן ראש העיר ומחזיק תיק הקהילה, מר אריה ללוש מנכ"ל החברה לתרבות פנאי וספורט, מנהל הרובע מר ששי פליסיאן, ד"ר זיו חורב סמנכ"לית  קהילה, רינת גבאי מנהלת מחלקת פרויקטים קהילתיים, נציגי ממוסדות החינוך, התרבות והפנאי שנמצאים בשכונה- נציגי מחלקת הנדסה וההתחדשות העירונית בעיר, נציגי מרכז הצעירים, מרכז הגימלאים, מוסדות החינוך, המוזיאון העירוני והיכל התרבות זאת על מנת לעסוק ולגעת בכל התחומים הקהילתיים והעירוניים.

רינת גבאי מנהלת מחלקת פרויקטים קהילתיים בעיריית בת-ים אשר מובילה את הפרויקט הוסיפה: "בת-ים זו עיר של קהילה ותפקידנו לעשות הכל בכדי להרחיב את הקהילה, לשמור עליה ולסייע לה להיות חזקה ועצמאית. פרויקט "שולחן שכונה" יקדם את הקהילתיות בכל רובע ורובע, יחזק את הקשר עם גורמי המקצוע ויצור שיתוף פעולה חשוב מאין כמוהו."

אשר אהרוני תושב רובע רמת יוסף ופעיל קהילתי שלקח חלק בשולחן השכונה הראשון אמר: "אנחנו נרגשים מאוד לצאת למהלך כזה בשיתוף פעולה צמוד של העיריה. זה המקום שלנו להציע להשפיע ולחזק את תחושת הקהילתיות החשובה לנו"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות