n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: האמפי נפתח לכולם

בת ים: האמפי נפתח לכולם

מדשאת האמפי פיס תפתח לשימוש חופשי של התושבים

מדשאת האמפי- צילום דוברות עיריית בת ים

כל תושבי העיר מכירים את האמפי פיס הממוקם מול חוף הסלע, בצומת הרחובות בן גוריון ושד' העצמאות, המשמש בשגרה כמקום לעריכת אירועי המונים, ואירח את האומנים והזמרים הגדולים בישראל.

החל מהשבוע הבא האמפי יפתח לשימוש חופשי של התושבים לאחר ששנים רבות מאז שיפוצו היה סגור לתושבים בימים שהם לא מתקיימות הופעות במקום.

האמפי יהיה פתוח לתושבים לאורך כל שעות היממה ולאורך כל ימי השבוע למעט ימים בהם יתקיימו הופעות בו, ואז יסגר האמפי כיומיים לפני קיום ההופעה על מנת לארגן ולהכין את המקום.

פתיחת האמפי לשימוש התושבים באה בעקבות החלטת ראש העיר, צביקה ברוט, לפתוח את שעריו, ועם הוראה לאגף תרבות של העירייה, האחראי על תפעול של האמפי פיס, להקים גדר בתוך האמפי פיס שתיצור חוצץ בין שטח המדשאה הרחב לבין אזור טריבונות הישיבה והבמה.

אמפי פייס צילום דוברות עיריית בת ים

כך שטח המדשאה ישמש את התושבים לעריכת אירועים פרטיים קטנים, פיקניקים וכו', כמובן בימים אלה בהתאם להוראות משרד הבריאות. יצוין כי מדשאת האמפי פיס נפתח לרווחת משפחות עם ילדים עם צרכים מיוחדים עוד בחודש אפריל עם התפרצות נגיף הקורונה בישראל.

הפתיחה כמובן בכפוף לכללים משרד הבריאות עם הפרדות בין משפחה למשפחה, ללא התקהלות ובשעות מוסדרות. בדומה לפארקים נוספים בעיר, במקום חל איסור על הדלקת מנגלים, ויש לשמור על ניקיון המקום בזמן ולאחר השימוש בו.

ראש העיר, צביקה ברוט: "לאחר כ-17 שנים שהאמפי היה סגור לשימוש חופשי של התושבים – האמפי בשבוע הבא חוזר לידי התושבים. הוריתי על פתיחת האמפי על מנת שתושבים ייהנו ממנו בדיוק כמו שאני זוכר מילדותי. אני מזמין את התושבים להגיע למקום ליהנות ממנו בזמנם הפינוי."

  מדשאת האמפי- צילום דוברות עיריית בת ים

צילומים: דוברות עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות