n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / בת ים: גנב מכספת תכשיטים בשווי מיליוני שקלים

בת ים: גנב מכספת תכשיטים בשווי מיליוני שקלים

כתב אישום הוגש היום נגד תושב יבנה בן 33 בגין מעורבותו בגניבת כספות שהכילו תכשיטי זהב ויהלומים בשווי מיליוני שקלים במהלך חודש דצמבר בבת ים

שודדים גנבים כספת צילום דוברות משטרת ישראל
שוד במצלמות האבטחה- צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

בחודש דצמבר 2021 פתחה המשטרה בחקירה עם קבלת דיווח על פריצה לדוכני תכשיטים בעסק וגניבת מספר כספות אשר הכילו תכשיטים מזהב ויהלומים בשווי של יותר מ 3 מיליון שקלים.

מפרטי החקירה עולה כי במהלך הלילה הקודם לתלונה פרצו מספר חשודים את דלת יציאת החירום ונכנסו לעסק שבתוכו היו דוכני התכשיטים, פרצו לארונות שבתוכם היו הכספות ועקרו אותן. אחר הכניסו את הכספות למזוודות ויצאו החוצה. המקרה התגלה רק עם פתיחת העסק.

כוחות המשטרה שהגיעו לזירה החלו בחקירת המקרה תוך איסוף ממצאים ויזואליים ופורנזיים אשר הובילו בהמשך לזיהויו של חשוד במעשה, תושב יבנה בן 33.

החשוד נעצר בשבוע שעבר ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב. היום (שני), עם סיומה של החקירה נגדו, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל במחוז ת"א כתב אישום ובקשה להארכת מעצרו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות