n
דף הבית / חדשות בת-ים / בת ים: אביגדור ליברמן נפגש עם צביקה ברוט

בת ים: אביגדור ליברמן נפגש עם צביקה ברוט

הפגישה בין יו"ר ישראל ביתנו לראש עיריית בת ים, נערכה במסגרת חנוכת לשכתו החדשה בבת-ים של ח"כ אלכס קושניר ממפלגתו של ליברמן

אביגדור ליברמן צביקה ברוט צילום דוברות עיריית בת ים

ראש העיר צביקה ברוט השתתף אמש (שלישי) באירוע חנוכת לשכתו החדשה בבת-ים של ח"כ אלכס קושניר מישראל ביתנו.

ברוט, הוזמן להשתתף באירוע על ידי הנהלת המפלגה. באירוע השתתפו יו"ר המפלגה ושר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן, ח"כ אלכס קושניר, ראש העיר, נציגי סיעת ישראל ביתנו בראשות היו"ר אירנה גנין, וכן מחזיקת תיק הקליטה אנסטסיה סהר.

במהלך האירוע אמר ליברמן כי הוא מאמין ששיתוף הפעולה בין הצדדים יתחזק בתקופה הקרובה במסגרת פתיחת הלשכה החדשה, לטובת תושבי העיר כולם. "לצד הקשרים הענפים שבוודאי יש לך בכנסת" אמר ליברמן לברוט, "מעכשיו גם אנחנו עומדים לרשות העיר ותושביה".

ברוט הודה לליברמן ואמר כי הוא פעל רבות למען העיר בעבר, וציין כי בכוונת הצדדים לשלב ידיים גם עתה, למען סוגיות הנוגעות לשיפור איכות חייהם של תושבי העיר.

קושניר צפוי לקבל קהל בלשכה החדשה, וכבר אתמול הגיעו למקום פעילים שונים של יו"ר הסיעה אירנה גנין אשר פנו לחבר הכנסת בשורת נושאים.

(בתמונה: אביגדור ליברמן וצביקה ברוט בחנוכת לשכתו של ח"כ אלכס קושניר. צילום: דוברות עיריית בת ים)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55 (3)

בת ים מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות