n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / נדל"ן / אאורה מחדשים את ישראל

אאורה מחדשים את ישראל

יעקב אטרקצ'י בעלים ומנכ"ל אאורה: "הציבור נמצא באי וודאות לאור השינויים במדד תשומות הבנייה, אין מנוס מלתת פתרונות מתקדמים.  בנוסף למסלול תשלום של 80/20 – נאפשר הקדמת תשלום ללא קנס כדי להקל על הרוכשים. התחדשות עירונית היא הפתרון והממשלה צריכה להקל על היזמים כדי לחדש את ישראל"

התחדשות עירונית
אילוסטרציה. pixabay

אאורה חברת ההתחדשות העירונית הגדולה בישראל הודיעה היום (28.3) כי היא לאור היא הוודאות הקיימת בשוק הדיור לאור השינויים תאפשר הקדמת תשלומים ללא הגבלה וללא קנס (כפי שמקובל).

הציבור נמצא באי וודאות לאור כל השינויים במדד תשומות הבנייה בכל חודש עולה ומטפס, מגמת התייקרות חומרי הגלם נמשכת, ונוסף על כך אף אחד לא חזה את המלחמה שהקפיצה את מחירי הברזל ואת כל תשומות הבנייה.

מדד תשומות הבניה למגורים הוא מדד המשקלל את השינויים במחירי הבניה של דירות למגורים בעקבות שינויים בעלות חומרי הגלם השונים (בטון, ברזל וכו') מחודש לחודש.

אאורה חברת ההתחדשות העירונית הגדולה בישראל מאפשרת רכישת דירות במסלול של 20/80.   בנוסף, תאפשר גם הקדמת תשלומים ללא הגבלה וללא קנס, כדי לאפשר למי שרוצה ויכול להימנע מתשלום המדד.

 

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה: "אנו נמשיך לחזק את הנוכחות שלנו באזורי הביקוש, ונמשיך לבנות את הארץ גם מחוץ לאזורי הביקוש. לא נחכה לתוכניות הממשלה, אלא נוביל מהלכים שישפרו את סיכוי הציבור לרכוש דירה בישראל, בעיקר הזוגות הצעירים שרוצים לרכוש דירה ולהבטיח לעצמם עתיד. הציבור נמצא באי וודאות לאור השינויים במדד תשומות הבנייה, אין מנוס מלתת פתרונות מתקדמים. בנוסף למסלול תשלום של 80/20 – נאפשר הקדמת תשלום ללא קנס כדי להקל על הרוכשים. התחדשות עירונית היא הפתרון והממשלה צריכה להקל על היזמים כדי לחדש את ישראל".

 

אאורה מחדשים את ישראל הינה חברת ציבורית המובילה בייזום בניה למגורים בישראל עם התמחות בייזום, תכנון והקמה של מתחמי התחדשות עירונית במרכזי ערים מבוקשות ומובילות.

החברה יוזמת, מתכננת ומקימה בישראל, לרבות יחד עם אחרים, 57 פרויקטים למגורים הכוללים כ- 27,002 יח"ד למגורים ( חלקה האפקטיבי של החברה הינו כ-20,470 ייח"ד)

 

החברה זכתה כחברה המובילה בארץ בשנים 2021-2016 במדד להתחדשות עירונית אשר נערך בשיתוף עיתון גלובס, אתר מדל"ן וחברת דנס אנד ברדסטריט. בנוסף זכתה החברה בשנת 2018 בדירוג החברתי להתחדשות עירונית של חברת סיטי סקוור בשיתוף עם דה – מרקר כחברה המובילה בארץ בתחום ההתחדשות העירונית בפרויקטים של פינוי ובינוי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

דירות למכירה בקריות ללא תיווך: כך תמצאו את הדירה החדשה שלכם

תפריט נגישות