n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אאורה מודיעה על התקדמות משמעותית במתחם הטייסים-ההסתדרות בנס ציונה

אאורה מודיעה על התקדמות משמעותית במתחם הטייסים-ההסתדרות בנס ציונה

תכנית ההתחדשות העירונית בהיקף של 700 יח"ד קיבלה את אישורה של מועצת העיר. יעקב אטרקצ'י בעלים ומנכ"ל אאורה: " אאורה שוב זוכה באמון הדיירים והרשות המקומית לבניית מגה פרויקט שיחדש את פני העיר וישפר את איכות חייהם של הדיירים"

אאורה נס ציונה
הדמייה יח"צ

אאורה מודיעה הבוקר על התקדמות משמעותית בפרויקט הדגל בנס ציונה – אישור התוכנית להריסת 4 מבנים ישנים במתחם הטייסים-ההסתדרות ובניית 14 בניינים מפוארים בני 9-13 קומות במקומם ובהם 700 יח"ד חדשות עם ממ"ד, מרפסת רחבה, מעלית וחניה תת קרקעית. לאחר אישור מועצת העיר מועברת התוכנית לאישור הועדה המחוזית מרכז ומכאן החברה צופה כי במהלך שנת 2023 ניתן יהיה לקדם היתרי בנייה ותחילת שיווק הפרויקט.

נכון למועד זה נחתמו הסכמי פינוי בינוי מחייבים עם 86% מבעלי הדירות הותיקים.

שכונת בן צבי ובה מתחם הטייסים-ההסתדרות, ממוקמת במקום מרכזי בלב העיר. מיקום השכונה בסמוך לצירי תנועה מרכזיים, נגישות וסמיכות לתחבורה ציבורית, לתחנת המטרו העתידית, למוסדות חינוך, תרבות מסחר ופנאי תאפשר לבעלי הדירות ניידות מרבית ללא צורך ברכב פרטי. בהתאם למדיניות ראש העיר, שמואל בוקסר, אאורה תשמור על צביונה של השכונה כירוקה ותרחיב את השדרה המרכזית בשכונה, תרחיב את החיבור לפארק גראנד קוויל ותסלול שבילי אופניים יעודיים. בנוסף, ייבנו מבני ציבור ובהם גני ילדים ומעונות יום.

יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל אאורה: "מדובר במגה פרויקט שחברת אאורה תוביל בנס ציונה. אנו גאים לחדש את נס ציונה ולבנות עבור התושבים 700 דירות ב-14 בניינים מפוארים. הבניינים החדשים יבנו בסטנדרט גבוה וצפויים להביא בשורה עם דירות מפנקות, מרפסות גדולות, שטחים ציבוריים נרחבים, מבני ציבור ומוסדות חינוך, פארקים ירוקים ועוד. אני שמח שהרוב המוחלט  מהדיירים הותיקים מביעים אמון באאורה, חברת ההתחדשות העירונית הגדולה בישראל. אנחנו מודים לראש העיר שמואל בוקסר ולמועצת העיר על האמון. זהו מגה פרויקט ראשון של אאורה בנס ציונה, לקראת קידום עוד מגה פרוייקט בעיר במתחם מרגולין עם כ- 900 יח"ד נוספות שצפוי גם כן להתקדם בחודשים הקרובים"

אאורה מחזיקה ב-90% מהפרויקט ושותפתה MnG מחזיקה ב-10% הנותרים. ילוו את הפרויקט משרד האדריכלות קיקה בראז ועורך הדין אלדד כורש, שותף במשרד פישר בכר חן.

 

 

 

 

 

 

*הכתבה בשיתוף חברת אאורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

kalaniyot lifnei hageshem – iryat rishon lezion (1)

מיזם ״כלניות לפני הגשם״ הגיע לראשון לציון

תפריט נגישות