n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / חדשות חמות / אישום: תקף את אשתו ואיים לדקור את חמיו

אישום: תקף את אשתו ואיים לדקור את חמיו

תושב רחובות (31) מואשם כי תקף את אשתו וכי איים לדקור את אביה כאשר זה הגיע לדירתם על מנת לסייע לה

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון- דוברות משטרת ישראל

מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בעיר עולה כי בחודש ינואר אשתקד בשעה שתיים לפנות בוקר שב הנאשם לדירה המשותפת כשהוא תחת השפעת אלכוהול. על רקע ויכוח שהתגלע בין השניים הוא החל לצעוק, לקלל אותה ולדפוק באמצעות ידו על קירות הדירה.

האשה המבוהלת התקשרה לאמה וסיפרה לה על המתרחש אולם הנאשם ביקש למנוע זאת – הוא אחז בזרועה של רעייתו ודחף אותה בניסיון לקחת ממנה את מכשיר הטלפון. בעקבות השתלשלות האירועים האם הזעיקה משטרה לדירה ונסעה למקום יחד עם בעלה על מנת להבטיח את שלומה של בתם. משהגיעו השוטרים למקום עלה האב לדירה יחד אתם והחל בחילופי דברים עם הנאשם. בכתב האישום מתואר כי הנאשם אמר לו 'חכה, חכה' כשהוא מסמן לעברו בתנועה מאיימת ומוסיף: "אני אפנצ'ר אותך". כאשר השוטרים ביקשו לאזוק את הנאשם ולהוביל אותו לתחנת המשטרה לצורך חקירה הוא החל להשתולל ואף ניסה להשליך עצמו במדרגות הבניין באופן שהוביל לפציעתו של אחד השוטרים. גם בתא השהייה בתחנת המשטרה הנאשם לא נרגע והמשיך להשתולל לבעוט בדלת התא ולהכות בחלון. כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של תקיפה סתם בן זוג, איומים, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ושימוש בכוח או באיומים על מנת למנוע מעצר.

יצוין כי נכון להיום הנאשם והמתלוננת אינם נשואים. משפטו צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים כאשר ברשימת עדי התביעה גם אשתו, חמיו וחמותו לשעבר.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה תאונה צילום דוברות משטרת ישראל

רחובות: נעצר ראש ארגון פשע בחשד לאלימות קשה נגד שוטר

תפריט נגישות