n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / "שום דבר לא יפריע לי בדרך להגשמת החלום שלי"

"שום דבר לא יפריע לי בדרך להגשמת החלום שלי"

דווקא בעיצומו של משבר הקורונה וההגבלות שהגיעו אתו, החליט ניסים חליבה לפתוח מסעדת אוכל מהיר ברחוב הרצל בעיר

צילום: נופר לפיד
צילום: נופר לפיד

לפני כשלושה שבועות בעיצומו של משבר הקורונה, החליט ניסים חליבה (35) מראשל"צ להגשים את חלומו הגדול ולפתוח עסק עצמאי. בימים אלו הוא מקבל את הלקוחות ב- "סטריט פוד" מסעדת אוכל מהיר ברחוב הרצל המציעה ללקוחותיה מגוון מנות בשריות. כשהוא נשאל מה הוביל אותו לפתיחת העסק דווקא בימים אלו הוא משיב ל"גל גפן": " אני זוכר שכבר מגיל קטן זה היה החלום שלי. תמיד אמרתי לעצמי שאני רוצה לגרום לאנשים לשמחה בלב ומה יותר טוב מאוכל טוב וחברים? אוכל הוא הבסיס הכי חזק היום לחיבור".

 

למה החלטת לפתוח דווקא בעיצומו של משבר הקורונה?

"זה היה החלום שלי וקיבלתי החלטה עם עצמי ששום דבר לא יפריע לי או ישבש לי את התהליך בדרך להגשמת החלום שלי. גם לא הקורונה".

 

ספר על ההכנות לפתיחת העסק – מה אנשים לא יודעים על המהלך?

"כשקיבלתי את ההחלטה שאני פותח עסק כבר ממש ראיתי בראש שלי איך הכל הולך לפעול מהשלב של בנייה ועיצוב המקום עד לביס של הלקוח. אגב – את הכל בניתי בשתי ידיי מאפס, מהקמת המקום שכלל שיפוץ מהייסוד ועד הכנת המזון ללקוחות שלי".

 

אלו תגובות אתה מקבל מלקוחות בינתיים? האם הכמות עונה על הציפיות?

"אני חייב לציין שתושבי ראשון לציון הם באמת התושבים מספר אחד בארץ.

לא האמנתי שבתוך זמן כל כך קצר אקבל כל כך הרבה אהבה, חום ופירגון מכל הסביבה. גם אם זה אומר שמישהו עובר ברחוב וזורק לי על הדרך "עסק חדש?!" ואני עונה לו שכן הוא בן שלושה שבועות והוא ישר מברך אותי בכל ברכה אפשרית להצלחת העסק ובפרנסה טובה".

 

איך אתה מתמודד עם הגבלות משרד הבריאות?

"אני חושב שהתקשורת דאגה להחדיר לכולנו כאזרחי מדינת ישראל את ההנחיות בצורה כזאת שזאת המציאות שלנו לטווח הקצר והארוך ואנחנו צריכים ללמוד לחיות איתה. אני בהחלט מכבד ודואג ליישם כל הנחייה שיוצאת לטובתנו האזרחים אז פשוט מיישמים – אם זה אומר מסיכות, מרחק בין לקוח ללקוח וכמובן היגיינה".

 

מה לדעתך מייחד את העסק שלך מבתי עסק אחרים של אוכל רחוב?

"מכיוון שכולנו כל היום לחוצים ממהרים ורצים ממקום למקום בכדי להספיק כמה שיותר דברים, זה בדיוק המקום לאתנחתא של כמה רגעים קטנים לארוחה טובה ולהמשיך את היום בלי שהרגשנו שבזבזנו יותר מדי זמן".

 

אתה חושב שדפוסי הצריכה של תושבי ראשל"צ השתנו במהלך השנים?

"בהחלט. אנשים תמיד מחפשים אוכל זמין, מהיר, ואיכותי. כולנו כל הזמן ממהרים, רצים ממקום למקום, כולנו רוצים להספיק לעשות כמה שיותר דברים ביום אחד וכמובן לסיים כל יום עם סיפוק ותחושה שהצלחנו להוציא את ההכי טוב שלנו מהיום שהיה".

 

צילום: נופר לפיד
צילום: נופר לפיד

 

איזה מסר תבחר למי שמתלבט אם לפתוח עסק עצמאי של מזון מהיר?

"חלומות נועדו בשביל להגשים אותם. לכו אחרי החלומות שלכם, רק בפנים בתוך הלב שלכם יש לכם את כל התשובות לשאלות שלכם. אם אתה חושבים שזה זה והלב מאותת לכם שזה זה, פשוט תתחילו וששום דבר לא יפחיד או ימנע ממכם לעשות את זה".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות