n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: שוב, מתחם בדיקות קורונה ללא הפניית רופא/ה

רחובות: שוב, מתחם בדיקות קורונה ללא הפניית רופא/ה

לאור ההצלחה והביקוש מצד התושבים: העירייה מקימה מחרתיים, יום שלישי, 3.11 מתחם בדיקות נוסף במתכונת דרייב אין, ללא צורך בהפניית רופא/ה

בדיקות ללא הפנית רופא באתר הפרדסנות לפני כשבועיים
בדיקות ללא הפנית רופא באתר הפרדסנות לפני כשבועיים

במטרה לקטוע את שרשרת ההדבקות ולהוריד את שיעור התחלואה בעיר, בשבועות האחרונים עיריית רחובות פתחה מספר מתחמי בדיקות עירוניים בשיטות שונות – מתחמי דרייב אין, לבאים ברכבים, ומתחמי בדיקות להולכי רגל. במסגרת הבדיקות היזומות שערכה העירייה נבדקו אלפי תושבות ותושבים.
מחרתיים ייפתח מתחם בדיקות נוסף באתר הפרדסנות. המתחם יפעל ביום שלישי הקרוב, 3.11 ברח׳ אבינועם נחמני סמוך לאולי ״שמיים כחולים” לשעבר , בין השעות 14:00-20:00. כל תושבי רחובות מוזמנים להגיע ולהיבדק בקלות, ללא הפניית רופא וללא תשלום. יש להגיע עם תעודה מזהה.
מטרת הבדיקות היזומות הינה לגלות חולים "סמויים", המדביקים אחרים ללא ידיעה ובכך להוריד את שיעור התחלואה בעיר, ולקטוע את שרשרת ההדבקות.
במתחם תהיה הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות, אין להגיע רגלית .
‏ראש העיר, רחמים מלול: "אנו ממשיכים לפעול על מנת לקטוע את שרשרת ההדבקה בעיר ולאתר את החולים הסמויים. בשבועות האחרונים נבדקו אלפי תושבים במתחמי הבדיקות שהקימה העירייה, ואנחנו ממשיכים להנגיש את השירות הזה לכל תושבי העיר. אני קורא לתושבים –תגיעו להיבדק! רק ביחד נוכל לנצח את הקורונה ברחובות , ולשמור על הצבע הירוק".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

PIXABAY

משרד הבריאות בהודעה בעקבות השרב הקיצוני שיימשך עד חמישי בערב

תפריט נגישות