n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / רחובות: רוצה להיפרד ממני? אשרוף לך את הכלב

רחובות: רוצה להיפרד ממני? אשרוף לך את הכלב

מערכת היחסים בין בין תושבת רחובות ובן זוגה בשנים האחרונות הסתיימה בטונים צורמים כשהוא ניפץ בקבוקים על רכבה ואיים להרוג את הכלב שלה

אשה מוכה אילוסטרציה
אילוסטרציה. צילום: pixabay

כאשר תושבת רחובות החליטה לסיים את מערכת היחסים הזוגית עם בן זוגה בשנים האחרונות היא לא תיארה לעצמה שהדבר יגרור התפרצות אלימה במיוחד מצדו שתכלול איומים לשרוף את חיית המחמד האהובה עליה. בחודש יוני הגיע בן הזוג לדירתה של האשה ברחוב יהודה הלוי בעיר ובין השניים פרץ ויכוח שהסלים במהירות. בשלב מסוים האשה ביקשה מבן הזוג לעזוב את דירתה. לאחר שסירב לעשות זאת יצאה האשה מהדירה כאשר הגבר צעד בעקבותיה. כאשר האשה נכנסה לרכבה והתכוונה להתחיל לנסוע מהמקום, פתח הגבר את דלת הרכב ונכנס אל מושב הנוסע למרות מחאותיה ובקשותיה כי ייצא מהרכב. הגבר החל לצעוק והאשה שחשה במבוכה החלה לנסוע על מנת להתרחק מבניין מגוריה וכעבור כמה מאות מטרים עצרה את הרכב, פתחה את דלת הנוסע ושוב דרשה מהגבר לצאת. בשלב מסוים הגבר ניאות לצאת מהרכב וניפץ שני בקבוקי בירה שנשא עמו על הארץ. כאשר האשה החלה לנסוע לאחור על מנת לעזוב את המקום, בן הזוג לשעבר השליך בקבוקים אל עבר הרכב בעודו מכה את הרכב בידיו בעוד האשה נמלטת עם הרכב.

בעקבות התקרית שלחה האשה לבן הזוג לשעבר הודעה בה הודיעה לו כי בכוונתה להתלונן במשטרה, בתגובה הודיע לה הגבר כי במידה ותעשה זאת "יגמור לה על החיים" כלשונו. מיד לאחר מכן שלח אליה הגבר הודעה מאיימת בה כתב: "שורף לך את הבית, לא תתקשרי תוך דקה הבית נשרף עם כל הדברים, נשבע לך עם הכלב ביחד. נותן לך חמש דקות להתנצל". האשה בחרה שלא להתנצל והגישה תלונה במשטרה בעקבותיה נעצר בן הזוג לשעבר ונלקח לחקירה בסיומה הוחלט להעמידו לדין באשמת היזק לרכוש במזיד ואיומים. משפטו צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים בבית משפט השלום ברחובות כאשר בת הזוג לשעבר צפויה להעיד נגדו במסגרת ההליך.

 

 

 

 

 

 

 

 

ניפץ בקבוקים על רכבה של בת זוגו לשעבר ואיים לשרוף את כלבה:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות