n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: עשרות השתתפו במירוץ להנצחת רונן לוברסקי

רחובות: עשרות השתתפו במירוץ להנצחת רונן לוברסקי

תלמידי קריית החינוך קציר, שבה למד רונן לוברסקי ז״ל, השתתפו במירוץ לזכרו במזרח העיר. חבריו ליחידה המשיכו במירוץ שליחים עד הכותל

ולדימיר לוברסקי אביו של רונן ז״ל , דורון שימחי מנהל מחלקת הספורט בחברה העירונית וחבר המועצה רועי שרעבי
ולדימיר לוברסקי אביו של רונן ז״ל , דורון שימחי וחבר המועצה רועי שרעבי

ביום רביעי בערב החל המרוץ המיוחד לזכרו של רונן לוברסקי ז"ל, חייל דובדבן בן רחובות שנהרג בעת פעילות מבצעית ברמאללה. המירוץ הוזנק באתר הפרדסנות, והמשיך עד הכותל בירושלים ויסתיים בטקס האזכרה בהר הרצל.
‎ הטקס המרגש החל בשעה 18:00, בהשתתפות הוריו של רונן, אלנה וולדימיר לוברסקי, ובמעמד ראש העיר רחמים מלול שנשא דברים, חבר המועצה מחזיק תיק הספורט רועי שרעבי, מנכ״ל החברה העירונית איציק עובדיה, מנהל מחלקת הספורט בחברה העירונית, דורון שימחי ותלמידי ביה״ס קציר. המרוץ, בניהולה של מחלקת הספורט בחברה. העירונית, נחלק ל-2 מסלולים.

במסלול הראשון, בן 6 ק"מ, בשטחה המזרחי של העיר, השתתפו תלמידי תיכון "קציר", התיכון בו למד רונן בנעוריו. עם סיום המסלול הראשון, הוזנקו למסלול השני חבריו של רונן ליחידה וחיילי דובדבן, והם ימשיכו במרוץ שליחים שיימשך כל הלילה, יגיעו עד הבוקר לכותל בירושלים ומשם ימשיכו במירוץ עד לטקס האזכרה של רונן, שיתקיים בהר הרצל. בנוסף לתלמידים והחיילים, לוקחים חלק במירוץ המאתגר גם חברי ילדות של רונן, חברים לנשק וחניכי תוכנית "לאורו", תוכנית חינוכית לזכרו של רונן.
‎במהלך הטקס נשא ראש העיר, רחמים מלול, דברים לזכרו והודה לכל השותפים למירוץ ההנצחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות