n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: תושבים בשכונת רמב"ם מבקשים מתחם בדיקות מיוחד לשכונה

ראשל"צ: תושבים בשכונת רמב"ם מבקשים מתחם בדיקות מיוחד לשכונה

אחרי שכתבנו רק אתמול על בני גיל הזהב שמבקשים מתחם בדיקות ייעודי להם, גם תושבי השכונה הגדולה בעיר חושבים כי מתחם בדיקות לתושבי השכונה יהיה יעיל במיוחד בימים אלה. העירייה: "לא בכל מקום ניתן להקים מתחם, על מנת שלא ליצור עומסים ופקקי תנועה באמצע השכונה ולכן כל מתחם נבחר בקפידה"

שכונת רמב"ם
צילום: מערכת גל גפן

התפשטות הקורונה שוברת שיאים (עם הערכות של 100 אלף נדבקים ליום בכל הארץ), גם בראשון המגמה המדאיגה ממשיכה כאשר הבוקר דווח על יותר מ-7,000 חולים בעיר,  793 חולים מאומתים ביממה האחרונה, מספר המבודדים מגיע  ל- 7,453.
למרות מתחמי הבדיקות הרבים שפתחה העירייה בעיר, תושבי שכונת רמב"ם השכונה הגדולה ביותר בעיר שמונה 40 אלף תושבים, שרק הבוקר מספר המאומתים בשכונה הגיע ל-751  טוענים כי מגיע לשכונה שלהם מתחם בדיקות יעודי של pcr, והם לא לבד. גם בני הגיל השלישי רוצים מתחם בדיקות ייעוד רק להם: https://bit.ly/3qeIag0

סיגלית תושבת השכונה ופעילה חברתית מסבירה ל"גל גפן ראשון לציון" כי מתחם ייעוד לשכונה הכרחי מכמה סיבות: "ראשית יש בשכונה 20% תושבים בני 65 ומעלה, 35% אחוזים הם עולים חדשים, וילדים מגיל 0-18 הם למעלה מ-20 אחוז , מכאן יוצא מצב שלאוכלוסיית הקשישים אין לרוב רכב, מספר ההדבקות גדול כי יש 7 בתי ספר ועוד עשרות גנים בשכונה, לצערי האנטיגן מוכיח שוב ושוב כלא אמין ותושבי השכונה צריכים למצוא דרכים להגיע בדרך לא דרך למתחמים מחוץ לשכונות, הקורונה לא נעלמת ורצוי לחשוב מחוץ לקופסא לרווחת תושבי השכונה הכי גדולה בעיר, אני שומעת את נושא האנטיגן מאנשים רבים, דיברתי אתמול בערב עם חברה שנדבקה בקורונה מבתה החיילת. היא והבת עשו כמה וכמה בדיקות אנטיגן שיצאו שליליות כולן ומכיוון שהן לא היו שקטות בגלל הסימפטומים עשו בדיקות PCR ורק אז אובחן שחלו".
ומה אומרים על כך בעירייה? "העירייה פועלת על פי הנחיות משרד הבריאות ועל פי הנחיות המשרד נכון לרגע זה, רק אנשים מעל גיל 60 או כאלה עם מחלות רקע נדרשים לבדיקות pcr, כל השאר נדרשים רק לבדיקת אנטיגן מוסדי, כאשר ישנו חשש או חשיפה לחולה. בעיר ראשון לציון יש הכי הרבה מתחמי בדיקות פר תושב בארץ – pcr ואנטיגן. לא בכל מקום ניתן להקים מתחם, על מנת שלא ליצור עומסים ופקקי תנועה באמצע השכונה ולכן כל מתחם נבחר בקפידה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. התשובה של העיריה היא מקוממת, כי אין להאחיזה במציאות.
    הרבה מבני גיל הזהב אינם נוהגים, לכן מתחמי " דרייב אין" מחוץ לתחום לגביהם. מדובר בקשישים שאינם בבתי אבות ואינם נכללים באוכלוסית מרותקי הבית, ולכן הם נאלצים לכתת רגליהם למתחמים הרגליים.
    במתחמי הבדיקה הרגליים- אין מקומות ישיבה! ובנוסף, מי שמתגלה בבדיקת אנטיגן כחיובי, מגיע לעשות בדיקת pcr, שהיא מדוייקת יותר, וכך הקשיש נחשף לקורונה!!
    תתעוררו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות