n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: פיפי החתולה חזרה הבייתה אחרי חודש וחצי!

ראשל"צ: פיפי החתולה חזרה הבייתה אחרי חודש וחצי!

יקיר בן מאור תושב מערב העיר, איבד את חתולתו פיפי לפני חודש וחצי, לאחר שעבר דירה. בזכות קבוצת וואטסאפ היא נמצאה

החתולה פיפי נמצאה. צילום: פרטי
החתולה פיפי נמצאה. צילום: פרטי

"למצוא את החתול שלך אחרי חודש וחצי זאת הרגשה שאי אפשר לתאר, הלב שלי התפוצץ מאהבה, כמו אבא שמצא את הבת שלו", כך מספר יקיר  בן מאור  תושב המערב בראשון לציון שאיבד את חתולתו פיפי ומצא אותה בזכות קבוצת הווטס אפ "חתולי הקהילה בראשל"צ".

לפני כחודש וחצי לאחר מעבר דירה, יצאה החתולה מפתח ביתו של יקיר, מאחר והייתה רגילה לגור בבית פרטי עם חצר, יקיר שמגדל אותה מאז שנולדה 18 שנה, ניסה בכל דרך אפשרית למצוא אותה. אתמול, לאחר חודש וחצי היה המפגש המרגש.

"מהיום שפיפי נולדה, גידלתי אותה" מספר יקיר. "כבר 18 שנה שאנחנו יחד, היא מאוד מבוגרת, היא  כמו ילדה שלי לכל דבר, ומי שמגדל בעל חיים בבית יוכל להזדהות, 18 שנה זה תקופה גדולה ומשמעותית, ומאז שנעלמה הרגשתי בחודש וחצי האחרון עצב ופחד, ניסיתי בכל דרך למצוא אותה, כתבתי פוסטים ברשתות החברתיות, תליתי מודעות בכל מקום אפשרי וככל שעברו הימים פחדתי שלא אזכה לראות אותה שוב, הדאגה גברה כי היא חתולה מבוגרת שאוכלת אוכל מיוחד ופחדתי שתמות".

בן מאור שנמצא בקבוצת הוואטסאפ של "חתולי הקהילה בראשל"צ" שהקימה איריס חזן שידועה גם כפעילה למען חתולי הרחוב בעיר, פרסם את תמונת החתולה גם בקבוצה.

ביום שבת בבוקר עלתה פניה בקבוצה על חתולה שנראית רע, כחושה ורזה. בקבוצה שאלו אם לפתוח קריאה במוקד בגלל המצב של החתולה, אך חלק מחברי הקבוצה זיהו מיד כי מדובר בחתולה של יקיר שאבדה לפני חודש וחצי, יצרו אתו קשר ומשם המפגש היה מרגש.

"התקשרו אלי בעשר בבוקר, וכשעניתי שלחו לי את התמונה של פיפי, שנראיתה רזה וחולה אבל חיה, היא חצתה 4 קילומטר ואת כביש משה דיין והגיעה לשכונה אחרת, זה נס שהיא בחיים, לאחר ביקור במרפאה חזרנו הביתה. 

היא לאט לאט מבינה שהיא בבית, ואני חזרתי לחייך ולנשום, לא האמנתי שאראה אותה שוב. הייתי בטוח שהישועה תגיע מהרשתות החברתיות אבל מסתבר שקבוצת הוואטסאפ שמונה קהילה שלמה של מאכלי חתולים היא זו שהצילה לי את פיפי,

אני מודה לכל האנשים שאוהבים בעלי חיים, החזרתם לי את הנשמה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. מרגש מאד, איזה יופי, מחמם את הלב, שמח שהיא חזרה הביתה ונמצאה הודות לקבוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות