n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: פינוקים ואוכל למען תושבי הדרום, חיילים ושוטרי מג"ב

ראשל"צ: פינוקים ואוכל למען תושבי הדרום, חיילים ושוטרי מג"ב

עמותות, ארגונים וגם אנשים פרטיים אוספים אוכל, תרומות ופינוקים למען כוחות הביטחון וגם לתושבי הדרום שנמצאים כבר שבוע במקלטים

מתגייסים למענם. צילום: פרטי
מתגייסים למענם. צילום: פרטי

מבצע "חומת מגן" ממשיך במלוא הכוח, ותושבי העיר מתגייסים במלוא המרץ והאהבה למען תושבי הדרום, החיילים, ושוטרי המג"ב.

אתמול יצא סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי לעזור לתושבי אשקלון שסובלים מהפגזות מתמשכות, ונמצאים רוב היום במקלטים או בחדרי המדד. בביצקי גייס עבורם סלי מזון והגיע לחלק אותם לתושבים, ל"גל גפן" הוא מספר: "לפני מספר ימים  קיבלתי פניות של תושבים באשקלון שנמצאים במקלטים כבר שבוע ימים ונגמר להם האוכל. אתמול בבוקר ‏בקבוצות WhatsApp של תנועת "הראשונים" קראתי לאנשים לתרום. אספנו מוצרי מזון  וחילקנו אותם למשפחות באשקלון, זה המעט שאני יכול לעשות למען תושבי הדרום, אני קורא לכל מי שיכול לעזור, זה הזמן לעזרה הדדית".

מקסים בביצקי סגן ראש העיר
מקסים בביצקי סגן ראש העיר

 

 

"יחד למען החייל" ראשון לציון, ממשיכים להתרים ולשלוח חבילות לעוטף עזה בכל יום, מיקי אלון יו"ר הסניף ואבי צרף סגנו אומרים כי ישמחו להמשיך לקבל תרומות מתושבי העיר. "יחד למען החייל" הוא הגוף היחיד הרשמי שעובד מול חיילי צה"ל ומחלק חלוקה שווה של משלוחים מכל התורמים בארץ, אליהם חברו הנהגת ההורים של  בבית ספר "שקמה" בראשות המנהלת רינת שטינמץ ולטר, שגייסו את קהילת ההורים והילדים בקהילת "שקמה" ותושבים בעיר על מנת לשלוח חיבוק וחיזוק לחיילים בעוטף עזה.

"חיילנו נלחמים בעוטף עזה, ואנו עושים את המעט לשלוח להם אריזות מתוקות, חבילות אישיות שהכינו ילדים והורים בעיר, כלי רחצה, בגדים תחתונים ועוד פינוקים" אומרים צרף ואלון.

לאריזות הצטרפה גם גלי קינסטליך  אשתו של ראש העיר רז קינסטליך.

בתוך 24 שעות נאספו מארזי ממתקים ופינוקים וכן תרומות כספיות שהספיקו למשלוח מאות מארזים לחיילים.

למארזים צורפו ציורים וברכות שהכינו ילדי "שקמה" באהבה רבה. המשלוחים הגיעו למאות חיילים.

מיקי אלון וגלי קינסטליך
מיקי אלון וגלי קינסטליך

 

רועי כהן המתגורר במרכז העיר ובעל ארגון פרטי שנקרא "זה בידיים שלנו" הגיע מספר פעמים בימים האחרונים לעיר לוד לפני מספר ימים ומאז הספיק גם לנסוע לדרום, והיום יעלה לצפון הארץ לקריית שמונה כדי לחלק סלי מזון, ביגוד ודברי היגיינה לכוחות הביטחון.

תחלתי לפני כשבוע בעיר לוד, בגלל המצב הסבוך שפקד אותה. ראשון לציוטן הגעתי לכוחות הביטחון שבשטח עם מוצרי מזון, משם התגלגלה שיחה עם אחד המגבניקים שאמר שיש לו חבר שמשרת בדרום ושאין להם דבר בשטח, מיד הרמתי את הכפפה, יצרתי קשר עם תורמים ואנשים פרטים ומאז כל יום אני בשטח במקום אחר, הרבה אנשים טובים התנדבו לעזור, ומחמם את הלב לראות את הערבות ההדדית בימים אלה, עם ישראל חי".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות