n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: עמוד תאורה התעקם מרכב, ובינתיים התיקון מתעכב

ראשל"צ: עמוד תאורה התעקם מרכב, ובינתיים התיקון מתעכב

"זה פשוט לא יאמן איך מתייחסים לשכונת רקפות" אומרת תושבת השכונה, "או שיותר נכון איך לא מתייחסים, האם זה נראה תקין למישהו שעמוד תאורה עומד ליפול ומחכים כמה ימים עם כך?"

עמוד התאורה העקום ממתין לתיקון. צילום פרטי
עמוד התאורה העקום ממתין לתיקון. צילום פרטי

בשכונת רקפות במזרח העיר, ברחוב אריק איינשטיין יש עמוד תאורה שקיבל מכה ונראה כי עומד ליפול. לכן תושבים פנו לעירייה לטיפולם המהיר.

לדברי התושבים, החשמלאי מטעם העירייה, אכן הגיע לבדוק את העמוד המעוקם, אך הוא לא ראה את התיקון שלו בדחיפות גבוהה ואמר כי יבואו לתקן את העמוד בימים הקרובים. לפני שהלך הוא דאג ללפף סלוטפ איזולירבנד סביב העמוד עד לתיקון המיוחל. 
"זה פשוט לא יאמן איך מתייחסים לשכונת רקפות" אומרת תושבת השכונה, "או שיותר נכון איך לא מתייחסים, האם זה נראה תקין למישהו שעמוד תאורה עומד ליפול ומחכים כמה ימים עם כך? מי ייתן את הדין אם יהיה מחר יהיה גשם או סערה והעמוד הזה ייפול סופית, זה גובל בסכנת נפשות של ממש, העמוד הזה היה אמור להיות מתוקן באותו הרגע. מאוד עצוב שזו ההתייחסות".

 

העמוד עם הסלוטייפ
העמוד עם הסלוטייפ

 

מהעירייה נמסר בתגובה לדברים: "מדובר בעמוד שנפגע מרכב והתעקם, נציג אגף החשמל היה במקום, בדק את יציבותו והדביק את מכסה החשמל עד להחלפת העמוד". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות