n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: סיעתה של ליאל אבן-זהר מתאחדת עם סיעתו של ראש העיר

ראשל"צ: סיעתה של ליאל אבן-זהר מתאחדת עם סיעתו של ראש העיר

המפץ הפוליטי ייצור רשימת ענק בת שמונה מנדטים, על פי ההסכם ביניהם ליאל לא תתמודד לראשות העיר בבחירות הבאות ותוצב במקום השני ברשימה המשותפת

קינסטליך ואבן-זהר חותמים על ההסכם אמש. מפץ פוליטי בראשון לציון
קינסטליך ואבן-זהר חותמים על ההסכם אמש. מפץ פוליטי בראשון לציון

שנתיים לאחר הבחירות – רשימת "דרך חדשה" בראשות מ"מ ראש העיר ראשל"צ עו"ד ליאל אבן-זהר מצטרפת לרשימתו של ראש העיר רז קינסטליך "הירוקים +הצעירים".

למעלה משנתיים חלפו מיום המהפך בו נבחר רז קינסטליך לראשות העיר ומיום מינויה של ליאל אבן זוהר לסגניתו וממלאת מקומו, סיכמו השניים במהלך חסר תקדים בזירה הפוליטית המקומית, לקחת את השותפות צעד אחד קדימה ולאחד רשימות לרשימה אחת שתכהן במועצת העיר במשותף. בנוסף הסכימו השניים כי ירוצו ברשימה אחת בבחירות הבאות כאשר קינסטליך יעמוד בראש ואבן זוהר תוצב במקום השני ברשימה. בבחירות האחרונות לראשות העיר התמודדו אבן-זהר וקינסטליך זה מול זו אולם אבן-זהר התייצבה לצדו של ראש העיר בסיבוב השני מול דב צור והיוותה גורם משמעותי מאוד לניצחונו. רשימתה זכתה לארבעה מנדטים, בדיוק כמו רשימתו של קינסטליך והחיבור ביניהם ייצור רשימת ענק שתייצב עוד יותר את הקואליציה היציבה ממילא של ראש העיר.

קינסטליך ואבן זוהר, החלו את שיתוף הפעולה כשאבן זוהר תמכה בקינסטליך בסבב הבחירות השני מול דב צור, תמיכה שסייעה לו להיבחר לראשות העיר ולמנותה לסגניתו, ממלאת מקומו ומחזיקת תיק החינוך והתרבות בעיר. מאז, ראו השניים כי טוב הדבר והשילוב בין השניים החל להניב פירות לטובת העיר. עם כינונה של הנהלת העיר החדשה רוחות של שינוי ניכרו בקרב תושבי העיר וההישגים לא איחרו לבוא, בין היתר אלה באו לידי ביטוי בניהול מוצלח של משבר הקורונה שפוקד את מדינת ישראל ולו השפעה ישירה על העיר ותושביה. יצוין כי מדובר במהלך חריג גם בשל התזמון שלו – כשלוש שנים לפני מועד הבחירות המקומיות הבאות, אולם הוא משדר ללא ספק על הבנה ושיתוף פעולה יוצאים מגדר הרגיל בין קינסטליך לממלאת מקומו.

לאחר חתימת הסכם האיחוד מסר קינסטליך ל"גל גפן": "אנו נאחד כוחות ונרוץ יחד, כשותפי אמת, יד ביד, כאשר לנגד עיננו הגשמת החזון – ראשון לציון העיר הטובה בישראל. כראש העיר וכממלאת מקום, ליאל אבן זוהר ואני, נצעד ביחד, עם חברי סיעתנו המאוחדת, בשותפות אמיתית, באחריות הדדית ובנחישות נפעל להתמודד בצורה הטובה ביותר עם אתגרי היום וביחד להצעיד את העיר אל עבר השנים הבאות, שכולי תקווה שתהיינה טובות יותר לנו ולכל עם ישראל״.

אבן-זהר מסרה: "אני שמחה לבשר הערב שבהחלטה משותפת עם ראש העירייה, החלטנו לאחד את הסיעות הגדולות של מועצת העיר- סיעת ראש העירייה- ״הירוקים והצעירים״ וסיעתי, ״דרך חדשה״, ולפעול בהמשך הקדנציה ולקראת הבחירות הבאות כרשימה מאוחדת שתתמוך בראש העירייה רז קינסטליך הן בקדנציה זו והן בבחירות הבאות. האחריות הציבורית ותחושת השליחות היו מאז ומעולם הלפיד שלי ושל שותפיי לסיעת ״דרך חדשה״. מול המשברים הלאומיים והעולמיים, זו העת לאחדות ושותפות אמיתית, וזו העת ליציבות שלטונית כשראש העירייה ממשיך ומוביל את ראשון לציון במסירות, נחישות ואחריות, ואני לצידו כמ״מ וסגנית כשרק טובת הציבור נר לרגלנו. אני מאמינה שהחיבור הזה יאפשר להצעיד את העיר קדימה בכל התחומים, ואת הגשמת החזון – ראשון לציון עיר החינוך של ישראל, העיר הטובה בישראל".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.44.41_3e347331

ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

תפריט נגישות