n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: סגן ראש העיר אבי חיים, מספר על חגיגות יום ההולדת בצל הקורונה

ראשל"צ: סגן ראש העיר אבי חיים, מספר על חגיגות יום ההולדת בצל הקורונה

"השנה ביטלתי שוב את חגיגות היום הולדת בעקבות המצב, המשפחה שלי חלתה בקורונה וזה היה לא פשוט לראות את הבנות חולות, הכי חשוב זה באמת הבריאות, מסיבות ובילויים עוד נחגוג הרבה אבל זה הזמן לשמור עלינו"

סגן ראש העיר אבי חיים
סגן ראש העיר אבי חיים

סגן ראש העיר ומחזיק תיק שפע  אבי חיים חוגג היום יום הולדת 51. הגענו לברך ולמדנו מספר דברים על האיש שמכונה הלב הכי גדול של עיריית ראשון לציון.

"אני מתרגש לחגוג 51" מספר חיים "אני יכול להגיד לכם שאתמול חזרתי הביתה וקיבלתי הרבה אהבה מהמשפחה שלי, מהבנות ואשתי וזה מהות החיים, גם כשאין לי זמן למשפחה בגלל התפקיד שלי, כי אני אבי של הרבה אנשים. היום אני רוצה לומר תודה למשפחה שלי שתומכת בי ומכילה אותי.
אמא שלי שנפטרה לפני שבע שנים היתה הראשונה שמתקשרת אלי בשתיים עשרה בלילה ומאחלת לי מזל טוב ועד היום אני נזכר בכך ודומע, ואפילו מחכה".

כשחיים נשאל על הקורונה הוא מספר ששנה שעברה היה רצון לחגוג יובל באירוע גדול, אבל הקורונה טרפה את הקלפים, וגם השנה המצב לא טוב יותר:
"השנה ביטלתי שוב את חגיגות היום הולדת בעקבות המצב, המשפחה שלי חלתה בקורונה וזה היה לא פשוט לראות את הבנות חולות, הכי חשוב זה באמת הבריאות, מסיבות ובילויים עוד נחגוג הרבה אבל זה הזמן לשמור עלינו ועל היקירים שלנו ולצאת מנצחים מהקורונה."

מה יש לך לומר לתושבים שלא התחסנו?
"בהמלצת הצוותים הרפואים צריך ללכת להתחסן, אני מאמין בכל אותם גורמים רפואיים שההמלצות שלהם הינה חובה למען בריאות תושבינו וילדנו, יש לציין כי בראשון לציון חוסנו-182,214, במנה שניה: 173,824 ובמנה שלישית: 40,314
אחוז מחוסנים: 71%, כך שאנחנו בעיר במצב טוב, צריך עוד מאמץ קטן והקורונה מאחורינו".

ולסיום איך אתה מתכונן לחגי תשרי?

"ראש השנה עבורי זה חג מיוחד של התחלה חדשה, שתמיד גורם לי להתרגשות וצמרמורת, יש משהו בחגים האלה שמרגשים ומחממים את הלב עם הרבה משפחה, אני מקווה שנצליח לעבור את החגים ללא סגרים אבל זה תלוי רק בנו, וכאן אני מבקש מכולם, צאו להתחסן ושמרו על ההנחיות, ראש העיר עושה עבודת קודש ימים כלילות כדי לשמור על העיר ועל בריאות תושבינו, ובהזדמנות זו אני רוצה להודות לרז קינסטליך ראש העיר שתומך ועוזר ונותן את כל האפשרויות שנהיה כאן בשביל תושבי העיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות