n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: מתרחצים בחוף הנפרד מתלוננים על מצבה הירוד של גדר ההפרדה

ראשל"צ: מתרחצים בחוף הנפרד מתלוננים על מצבה הירוד של גדר ההפרדה

"לפני כשנתיים הבטיחה עיריית ראשל"צ כי בתוך שנה ישודרג החוף כאשר לפי תכנון העבודה יהיו מתקני כושר, מקלחות וסככות, כביש גישה להולכי הציבור הדתי ועוד,  ואכן החוף שודרג, אולם גדר ההפרדה נשארה כפי שהיא כבר שנים"

גדר ההפרדה בחוף הדתי
גדר ההפרדה בחוף הדתי

"התחושה היא שלא סופרים את הציבור שלנו", כך אומר א' תושב העיר המנהל אורח חיים דתי חרדי  שמגיע מידי יום שישי לים עם ארבעת ילדיו, ולטענתו גדר ההפרדה בין החוף המעורב לחוף הנפרד היא סכנת נפשות.

"כל הגדר שאמורה להיות גדר הפרדה היא מפגע בטיחותי, עמודים מברזל שמי הים אכלו אותם והם חלודים לגמרי, כל נגיעה בהם היא סכנת נפשות ואני עוד לא מדבר על הנראות שמדובר בסוג של שמשונית שמורכבת על הברזלים ואמורה להיות מחיצה, זה נראה כל כך פרוביזורי שאני לא יודע אם זה מצחיק או עצוב, עיריית ראשון לציון,  הרביעית בגודלה בארץ וחוף ים לציבור הדתי שנראה החצר האחורית, זה פשוט בושה.

לפני כשנתיים הבטיחה עיריית ראשל"צ כי בתוך שנה ישודרג החוף כאשר לפי תכנון העבודה יהיו מתקני כושר, מקלחות וסככות, כביש גישה להולכי הציבור הדתי ועוד,  ואכן החוף שודרג, אולם גדר ההפרדה נשארה כפי שהיא כבר שנים. בבת ים החוף שודרג לפני כשנה וגדר ההפרדה עשויה מעץ" ממשיך א',

"הייתי מצפה גם מעיריית ראשון לציון לבחון מחדש את החלפת הגדר הקיימת בגדר עץ, יש לנו עיר יפה וגם אנחנו תושבים בעיר הזו שרוצים להגיע וליהנות בלי חשש לילדינו".

 

 

מהעירייה נמסר בתגובה:

"ההפרדה היחידה במים היא עמודי ברזל, שבאופן טבעי מחלידים בשלב מסויים.  החוף נמצא בפני שדרוג,  במסגרתו יחודשו גם העמודים, אלא שגם הם בשלב מסויים הם יוחלדו. נבהיר, ישנן ערי חוף שלא מבצעות כלל הפרדה בים אלא רק בחוף. עיריית ראשון לציון הגדילה לעשות לרווחת התושבים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. א אריה, ב' זה בחירות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות