n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: מתחם בדיקות נוסף יפעל ברמת אליהו ללא תשלום

ראשל"צ: מתחם בדיקות נוסף יפעל ברמת אליהו ללא תשלום

למרות התחלואה הנמוכה: ביום שלישי הקרוב (9.11) יופעל מתחם בדיקות רגלי ללא תשלום במתנ"ס רמת אליהו בין השעות 13:00 עד 21:00. ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "מתחם הבדיקות נועד על מנת לשמור על בריאות התושבים ועל ראשון לציון ירוקה"

מתחם בדיקות דרייב אין ביס פלאנט
מתחם בדיקות דרייב אין ביס פלאנט

למרות שהקורונה מראה סימנים של דעיכה בתחלואה, היא (לצערנו) עדיין בחיינו.  בעיר פועל באופן שוטף מתחם הדרייב-אין ביס פלנט, אליו יצטרף ביום שלישי הקרוב (9.11) מתחם בדיקות במתנ"ס רמת אליהו בין השעות 13:00 עד 21:00. ללא תשלום.

בשונה מהדרייב-אין ביס פלאנט, מתחם הבדיקות הוא רגלי, ולכן אינו מיועד עבור בעלי תסמינים. מתחם הבדיקות ביס פלאנט פועל בין השעות 8:00 עד 22:00.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "מתחם הבדיקות נועד על מנת לשמור על בריאות התושבים ועל ראשון לציון ירוקה. אני קורא לכל מי שחפץ בכך להגיע למתחם הבדיקות ולשמור על עצמו ועל הסובבים אותו".

אין צורך בהפניה על מנת לבצע את הבדיקה, יש להצטייד, בתעודה מזהה עם ספח. קטינים אשר רוצים להיבדק מחויבים להגיע בליווי הוריהם. כמו כן, מתחם הבדיקות אינו מיועד עבור נסיעות לחו"ל. כדי לחסוך זמן המתנה, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנטhttps://reg.ecovid19.co.il/ או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה בדיקה לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. לאחר מכן יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות