n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: מוקרים את המחלצים אשר עזרו לנער מהדירה הבוערת לפני שבוע

ראשל"צ: מוקרים את המחלצים אשר עזרו לנער מהדירה הבוערת לפני שבוע

במהלך ישיבת מועצת העיר, העניקו ראש העירייה רז קינסטליך ומפקד משטרת ראשון לציון נצ״מ - יורם ברינה, תעודות הוקרה מיוחדות לחמשת המחלצים

צילום: החברה לביטחון
צילום: החברה לביטחון

לפני שבוע  חמישה פקחים, שוטרים ואזרח רצו לדירה בוערת, ברחוב קפלנסקי במרכז העיר וחילצו מבין הלהבות והעשן הסמיך ילד בן 12 שנלכד בה.
אתמול בערב, במהלך ישיבת מועצת העיר, העניקו ראש העירייה רז קינסטליך ומפקד משטרת ראשון לציון נצ״מ – יורם ברינה, תעודות הוקרה מיוחדות לחמשת המחלצים.
״כל פעם שאני נזכר במקרה הזה אני מקבל צמרמורת. לחשוב על תושייה של אותו ילד לצאת ולעמוד על מזגן בקומה הרביעית. על אותה התושייה של אותם פקחים ושוטרים והאזרח ועל התעוזה שלהם שאינה מובנת מאליו.
אני גאה בשוטרים שיש לנו כאן בעיר ובפקחים שלנו. אני מדבר כאב, כאזרח וכתושב – אני גאה שהצלתם ילד. תחשבו מה עשיתם בחיים? הצלתם ילד, והצלתם משפחה. אין אפילו מילים לתאר מה שעשיתם״ אמר בהתרגשות ראש העירייה, רז קינסטליך.
בני משפחת הילד שהוזמנו לקחת חלק בהוקרה התרגשו להיפגש עם המחלצים והודו לכל אחד מהם תוך שהם מחבקים את המחלצים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות