n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: חתולה מתה הונחה מול בניין העירייה כמחאה על חוסר טיפול המחלקה הווטרינרית

ראשל"צ: חתולה מתה הונחה מול בניין העירייה כמחאה על חוסר טיפול המחלקה הווטרינרית

ראש העיר רז קינסטליך לא אהב את המחאה הייחודית והעלה פוסט לרשתות החברתיות: "אני מבקש מכם - יש דרך להפגין או להביע מורת רוח וצריך לעשות זאת באופן אנושי, מכובד וראוי"

החתולה מחוץ לבניין העירייה. צילום פרטי
החתולה מחוץ לבניין העירייה. צילום פרטי

"עד שלא יהיה שינוי במחלקה הווטרינרית נמשיך למחות ולהפגין מול בניין העירייה, הדו"ח שניתן לנו לא מפחיד אותנו"' כך אומר י' פעיל למען חתולי הרחוב בראשון לציון שמביא את גרסת הפעילים על המחאה יוצאת הדופן, מחוץ לבניין העירייה ביום רביעי בשבוע שעבר, בו שני פעילים הביאו גופת חתולה שמתה במהלך שלישי בלילה בגלל שלטענתם לא היה כל מענה מהשירות הווטרינרי בעיר.

לאחר האירוע פרסם ראש העיר רז קינסטליך  פוסט נוקב ברשתות החברתיות: "הזדעזעתי הבוקר להגיע לבניין העירייה ולראות שני תושבים שמצאו לנכון להניח חתול מת בכניסה לבניין על מנת להביע את כעסם על נושא מסוים. אני כלל לא נכנס לגופו של המקרה, אני חושב שלגיטימי ואף רצוי להביע עמדה ודעה שונה, וכמובן גם להפגין ולכעוס,

כולנו בני אדם ולעיתים, על אף כל המאמצים שלנו כעירייה למענכם – לצערי, לא כולם תמיד מרוצים, עם זאת, אני מבקש מכם – יש דרך להפגין או להביע מורת רוח וצריך לעשות זאת באופן אנושי, מכובד וראוי. כמובן שפינינו את החתול המת מהמקום, ואני מקווה מאוד שלא נראה מראות כאלה שוב".

"הסיפור הוא שהפעילים החברתיים עושים ימים כלילות, ללא תשלום למען חתולי הקהילה, אם זה במזון, לכידות, טיפולים רפואיים ועוד" אומר י',  "ביום שלישי, תושבת העיר פתחה קריאה במוקד על חתולה גוססת וקיבלה סירוב להוצאת כונן שייקח את החתולה לטיפול.  זו לא הפעם הראשונה, לצערי החתולה מתה בדרך לבית החולים פרטי, שלשם החלטנו לקחת אותה, אחרי דקות ארוכות ומיותרות שיכולו להציל אותה"

ביום רביעי בבוקר, לאחר האירוע, שני פעילים החליטו למחות מול בניין העירייה, ושמו את החתולה המתה כאות מחאה לטענתם על חוסר הטיפול של המחלקה הווטרינרית בחתולי הקהילה, דבר שהביא לדו"ח של החברה לביטחון על סך 320 שקלים.

"אנחנו לא נשקוט", אומר הפעיל, "הדו"ח לא מרתיע אותנו, קיבלנו אותו ללא רעש, למרות שהחתולה המתה הוא של העירייה, זה חתול קהילה ולא חתול פרטי שלא באו לפנות למרות שידעו שהוא מת, אז לא ברור על מה הדו"ח ניתן, אבל המחאה שלנו היא על חוסר הזמינות במחלקה הויטרנרית".

מהעירייה נמסר בתגובה לדברים: "ראשית נבהיר, לגיטימי ואף רצוי להביע עמדה ודעה שונה, וכמובן גם להפגין. אולם יש דרך למחות או להביע מורת רוח באופן אנושי, מכובד וראוי. לעניינו של דבר, ביום שלישי הגיעה פנייה לשירות הווטרינרי על החתול, אולם הפונה לא שיתפה פעולה ולא העבירה פרטים הכרחיים אודות מצבו של החתול. במצב כזה וודאי שלא ניתן לסייע והוסבר לפונה על כך".

תגובת החברה לביטחון: "התושב הגיע לבניין עיריית ראשון לציון כשבידו כלוב עם פגר של בעל חיי. האיש ניסה ליצור במקום פרובוקציה בעזרת הפגר שנשא בידו. בשל חשש לשלום הציבור הוזעקו למקום פקחי החברה לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון. האיש נדרש לחדול ממעשיו. לאחר שסירב וסיכן את שלום הציבור בוצע הליך אכיפה. למקום הוזעקו אנשי הווטרינריה אשר פינו את הפגר מהמקום".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

8 תגובות

  1. פלונית אלמונית

    גם אני התקשרתי למוקד הם לקחו את החתולה ובמקום לטפל בה הם המיתו אותה תוך פחות מחצי שעה מאז שהגיעה אליהם, עצוב, אם הייתי יודעת שהם ימיתו אותה לא הייתי פונה למוקד. התקשרתי לשאול אם הוטרינר בדק אותה והודיעו לי שכבר הומתה

  2. די להזנחה ולנטל על התושבים!!!!!!

  3. מוחקים תגובות מהכתבה?

  4. די לקרוא לזה פגר. די עם ההבדלה הקיצונית בין בני אדם לחיות. זה לא פגר אלא חתול של ראשון לציון. ראש העיר צריך להסתכל לעוול בעיניים. ביזיון והזנחה.

  5. "על אף כל המאמצים שלנו בעירייה" לתת ליצור חי למות בסבל כי לא בא לכם להקפיץ מישהו שהתפקיד שלו זה להציל אותו זה לא מאמצים. רואים שאתם לא אוהבי בעלי חיים, במיוחד אותה המוקדנית. אני מדמיינת עכשיו בן אדם גוסס שוכב מאמצע הרחוב והמוקדנית במקום להזמין אמבולנס דורשת מהמתקשר להוריד רת האפליקציה לצלם סרטון ולשלוח לה ורק מתארת לעצמי איזה קללות אותה מוקדנית הייתה מקבלת כשלא היו מספיקים להציל אותו. אבל כשזה חתול רחוב זה "בסדר"

  6. מעיין בן יוסף

    עירייה מביכה!!! חתולי הרחוב הם חלק מהעיר ואם לא תקחו אחריות נמשיך לעשות מחאות עד שתתנו תקציבים!! החתולים חלק בלתי נפרד מהעיר.

  7. הגיע הזמן שהעיריות יעשו משהו!! אלפי חתולים, אם לא מאות אלפי מתים כל שנה בגלל שאנחנו גרמנו לריבוי שלהם, ועכשיו לסבל. הגיע הזמן להתחיל עיקורים, סירוסים והאכלות באותם מקומות וכך להתחיל לחשוב גם על הסביבה שלנו, ולא רק על עצמנו.

  8. לא ראוי זה שאנשים לא עושים את מה שמוטל עלייהם ובכך בעקיפין מתעללים בחתלוי הרחוב ולא רק בחתולים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות