n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: חזרנו אל ספרי המחזור של לינוי וגם, מה מתוכנן לה עם שובה

ראשל"צ: חזרנו אל ספרי המחזור של לינוי וגם, מה מתוכנן לה עם שובה

המדינה וראשון לציון בפרט לא נרגעים מההישג הלא ייאמן של לינוי אשרם. אנחנו בדקנו מה כתבו עליה בספרי המחזור (יש רמז לעתיד ) וגם, על הקשר בינה ובין העירייה ומה מתכננים לה עם שובה

ספר המחזור של לינוי
ספר המחזור של לינוי

"אותי תזכרו כרקדנית גמישה שאוהבת לעשות מה שהיא רוצה. טובה בחנ"ג ובמתמטיקה

ותמיד שואפת להיות ראשונה. עם חברותיי מבלה בהפסקות ובשאר הזמן, מתכוננת להיות אלופה".

כך כתבה לינוי אשרם על עצמה בספר המחזור של בית הספר היסודי בו למדה וחזתה את שעתיד להתרחש כעבור עשור!

בשבת האחרונה קבעה הצעירה בת ה-22 מראשון לציון הישג היסטורי כאשר בפעם הראשונה בתולדות המדינה מתעמלת קרקע זכתה במדליית זהב.

אשרם למדה בחטיבת הביניים ובתיכון הגימנסיה הריאלית. "מדובר בבחורה מיוחדת ומעוררת השראה, שהצליחה במאמץ עילאי לשלב בין למידה לאימונים אינטנסיביים ותחרויות רבות", אומרת איריס רון, מנהלת התיכון ל"גל גפן", "בלמידה  כמו גם בספורט היתה שאיפה לשלמות עקביות ונכונות לעבודה קשה ומאומצת". התיכון, מסתבר, בא לקראת המתעמלת. "בשלבים המתקדמים לינוי למדה בתכנית אישית באופן פרטני והצליחה להתמודד עם מבחני הבגרות תוך כדי העיסוק הספורטיבי התובעני", מספרת רון.

אילנית אליהו, מחנכת כיתת הספורטאים בה למדה אשרם, מספרת השבוע ל"גל גפן": "לינוי סיימה את האולימפיאדה כמטרה מראשית הדרך והתגברה על כל המכשולים. הפגינה עקביות ויכולת מנטלית יוצאת דופן בהתמודדות עם קשיים ועומסי אימונים, תמיד היתה שלמה עם הוויתור על הדברים האחרים לטובת המטרה ולכל זה הצטרפה משפחה תומכת ומשתפת פעולה שסייעה בסלילת הדרך".

אגב, כשלינוי סיימה את לימודי התיכון נכתבו עליה הדברים הבאים בספר המחזור: "נמצאת בכיתה על תקן: המובטחת לאולימפיאדה. לא יכולה: בלי תיק צד של נייק.משפט קבוע: אני באימון. נראתה לאחרונה: תגבור בספרות".

ללינוי אמורה להיערך קבלת פנים חגיגת ביום רביעי אחר הצהרים באולם "גמי" בו  התאמנה במשך שנים. הכניסה תהיה עם הצגת התו הירוק ובכפוף לתקנות הקורונה. האירוע לא יהיה פתוח לקהל. אך, בעירייה גם רוצים לערוך אירוע עם התושבים  ובודקים כרגע עוד אופציות לעשות אירוע נוסף. 

הקשר בין לינוי אשרם לראשון לציון בכלל ולעיריית ראשון לציון בפרט, הדוק והולך שנים אחורה. לינוי החלה להתאמן כבר בגיל 6 וחצי, את דרכה בספורט המקצועני החלה כבר בגיל 12. במשך שנים היא טופחה ואומנה על ידי סגל מאמנות של החברה העירונית והתחרתה תחת אגודת הפועל ראשון לציון בהתעמלות אומנותית של החברה העירונית. כמו כן, את אימוני הכושר שלה היא מעבירה במרכז הספורט 360 בפרס נובל, גם היא של החברה העירונית.

לינוי היא בין הספורטאיות הקבועות שמקבלות מלגות לספורטאים מעיריית ראשון לציון. התרומה של לינוי לעיר ולקהילה יוצאת דופן והיא נענית לא פעם להשתתפות בפעילויות לקהילה, למשל השתתפה באירוע הספורט שקיימה עיריית ראשון לציון לילדים וצעירים בעלי צרכים מיוחדים באצטדיון האתלטיקה וכן השתתפה במיזם העירוני "360 על הגג" שבו קיימה העירייה פעילויות ספורט מגוונות על גג העירייה לעידוד קיום של אורח חיים בריא וספורטיבי.

 

לינוי אשרם וראש העיר רז קינסטליך במיזם העירוני 360 על הגג
לינוי אשרם וראש העיר רז קינסטליך במיזם העירוני 360 על הגג

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות