n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: דיירת באחד הבניינים בעיר ממררת את חייהם של שכניה

ראשל"צ: דיירת באחד הבניינים בעיר ממררת את חייהם של שכניה

לטענת הדיירים כשהם פנו לבקש עזרה כל גוף מעביר אותם לשני, "אנחנו כבר לא יודעים למי לפנות" אומרים הדיירים", מישהו חייב לפרוץ את הדלת שלה ולראות מה קורה שם

צילום אילוסטרציה- רועי אסף
ניידת שיטור עירוני חולון. צילום ארכיון: "גל גפן"

דיירים באחד הבניינים בעיר חוששים לחייהם, כבר תקופה ארוכה שהם חיים תחת איומה של אחת הדיירות שלדבריהם הפכה את חייהם לסיוט, כאשר בחודש האחרון המצב החמיר והיא החלה לשבור את כל ביתה בטענה שיש כישוף בתוך הבית והיא צריכה לבנות אותו מחדש.

"יש כאן סיפור לא פשוט" מספר דייר המתגורר בבניין,  "אותה גברת שגרה בבניין החליטה לפני מספר חודשיים שהבית עם כישוף או דיבוק, היא זרקה את כל הרהיטים והתחילה לשבור אותו, ברמה שהשכנה שגרה בשכירות קומה מתחתיה, נבקע לה חור בתקרה מרוב החורים שעשתה, מים נכנסו לה לבית והיא פשוט ארזה את החפצים שלה בכמה שעות וברחה מכאן".

ד' שכנה נוספת שחיה בפחד מספרת כי העניין הוא הרבה יותר מרעש של הריסות ושבירות במהלך כל היום, וכי יש כאן סכנת חיים.

"ביום שישי אחרי אין ספור דפיקות בקירות צעקתי מהחלון בסלון "שקט" והתגובה הייתה שבלוק הועף לעברי, אם הייתי שניה מתמהמהת זה היה פוגע לי בראש, מי ייתן את הדין אם היא תפגע בצינור הגז אצלה, תדליק סיגריה והכל יתפוצץ? זה לא מדע בדיוני, זה יכול לקרות, את הצינורות של המים היא חוררה, הבית שבור, אם היא תוריד את הקירות התומכים של הדירה שזה מה שנשאר, יש חשש להתמוטטות".

לטענת הדיירים כשהם פנו לבקש עזרה כל גוף מעביר אותם לשני, "אנחנו כבר לא יודעים למי לפנות" אומרים הדיירים " הגיע מפקחת על הבניה בראשון ולא רצתה לעלות למעלה, פחדה, מישהו חייב לפרוץ את הדלת שלה ולראות מה קורה שם, המשטרה גם לא עוזרת לנו ולא הפיקוח העירוני, הכתובת כאן על הקיר, ומישהו חייב לקחת אחריות על חיי אדם".

ממשטרת ישראל נמסר: "העניין ייבדק".

מעיריית ראשון לציון נמסר: "הנושא לא באחריות וסמכות של העירייה, עליהם להגיש תלונה במשטרה ולפנות לפסיכיאטר המחוזי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

232

ספורטאי ראשון לציון חזרו מאליפות הטאקוונדו עם 11 מדליות!

תפריט נגישות