n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: דיירי "אחוזת ראשונים" מוכיחים כי אין גיל להתנדבות

ראשל"צ: דיירי "אחוזת ראשונים" מוכיחים כי אין גיל להתנדבות

עטרה אורן, דיירת ב"אחוזת ראשונים", שהחודש תחגוג 80 משתפת: "מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד התנדבתי ומחפשת כל הזדמנות לקחת חלק וכך גם באחוזה. בכל מי שזקוק לסיוע אני שם"

המתנדבים של אחוזת ראשונים
המתנדבים של אחוזת ראשונים

מזה למעלה משנתיים, קבוצת דיירים מאחוזת ראשונים מתנדבת בקביעות בעמותת "בית חסד". הדיירים מגיעים באופן קבוע בשעות אחר הצהרים למחסני העמותה כדי להירתם ולסייע בהכנת ארגזי אוכל עבור כ-200 משפחות נזקקות ומעוטי יכולת מאיזור רמת אליהו והסביבה.
הם אוספים מזון יבש, ירקות, פירות המגיעים היישר מהשדה. עבודה הכרוכה לא פעם במאמץ פיזי ולא תמיד בתנאים הכי נוחים. למרות זאת, הדיירים לא מוותרים (חלקם חצו את גיל 90) להעניק סיוע בעל משמעות חברתית ומגיעים בכל ימות השנה, בשרב, בקור וכמובן לקראת ימי חג.

לדברי קובי אביטן, מנהל עמותת "בית חסד" ומתפלל קבוע בבית הכנסת של האחוזה: "הגעתם של דיירי הבית באופן קבוע כדי להתנדב נותנת לי המון כוח להמשיך במרץ ולסייע, זה מרגש אותי לראות את מסירות הנפש שלהם, האכפתיות, ההקרבה, עומדים על הרגליים כמה שעות מבלי להתלונן ומוכיחים כי גם אין גיל להתנדבות. אותי זה מאד מרגש".

אין גיל להתנדבות. צילום: אחוזת ראשונים
אין גיל להתנדבות. צילום: אחוזת ראשונים

 

עטרה אורן, דיירת ב"אחוזת ראשונים", שהחודש תחגוג 80 משתפת: "מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד התנדבתי ומחפשת כל הזדמנות לקחת חלק וכך גם באחוזה. בכל מי שזקוק לסיוע אני שם. ההגעה ל"בית חסד" ממלאת אותי באושר, שמחה גדולה ומעניק לי משמעות". אורן מוסיפה: "נכון שאחרי כמעט שעתיים של עבודה מרגישים לעתים מכאובים בגב אבל זה לא יעצור אותי מלסייע ולהתנדב. זה בטל בששים לעומת הסיפוק העצום שאני מקבלת מהתרומה שלי למען אותן משפחות שמקבלות לביתם ארגז מלא בכל טוב ומכל הלב".

אילאיל הרלב, רכזת קהילה ב"אחוזת ראשונים": "אני שמחה וגאה על הקשר של אחוזת ראשונים עם עמותת "בית החסד". כרכזת קהילה בבית אני מאמינה בחיזוק הקשרים בין דיירי הבית לקהילות בחוץ, הנתינה והתרומה מוסיפות משמעות לדיירים ואני תקווה כי הקשרים יימשכו ויתהדקו גם בעתיד".

קובי אביטן, מזמין את הציבור שמעוניין להתגייס ולהתנדב ליצור עימו קשר בטלפון 052-6133333

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות