n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: איתי מתתיהו ("יש עתיד") מונה לסגן ראש העיר

ראשל"צ: איתי מתתיהו ("יש עתיד") מונה לסגן ראש העיר

איתי מתתיהו מונה בישיבת מועצת העיר לסגן ראש העיר במקום הרב אריה כהן. ל"גל גפן" הוא מספר על השינויים שהוא רוצה לעשות בעיר ועל ההרגשה שיאיר לפיד קיבל את המנדט מהנשיא

איתי מתתיהו בישיבה
איתי מתתיהו בישיבה

המשנה לראש העיר איתי מתתיהו, מסיעת "יש עתיד" בראשון לציון ומחזיק תיק הנוער והצעירים, קיבל בישיבת המועצה שנערכה ביום חמישי את התואר "סגן ראש העיר" לאחר שנתיים וחצי במועצת העיר. מתתיהו חתם לאחר הבחירות על הסכם קואליציוני בו ימונה לסגן ראש עירייה למשך חצי קדנציה, עם סיום כהונתו של הרב אריה כהן (ש"ס).

לטקס המרגש שהתקיים ביום רביעי בישיבת המועצה הגיעו חברת הכנסת קארין אלהרר ("יש עתיד"), בני משפחתו, חברים, פעילים וחברי תנועות הנוער. מתתיהו נשא נאום מרגש בו הודה לחבריו לדרך ולראש העירייה, רז קינסטליך, על שיתוף הפעולה, השותפות והתמיכה לאורך כל הדרך.

טוני אשכנזי מנהלת הלשכה של מתתיהו הפתיעה אותו בסוף דבריו עם עוגה מושקעת במיוחד עם סמל של "יש עתיד" וסמל של עיריית ראשון לציון, אותה אפתה חלי סינאי חברה של מתתיהו.  "אחרי הישיבה כיבדנו את כל הפעילים ותנועות הנוער בעיר שהגיעו להביע תמיכה עם זרים ועציצים" מספרת אשכנזי "היה מאוד מרגש, אפילו הזלנו דמעות של אושר. שנתיים וחצי אני אתו ועכשיו אני הולכת לנהל את משרד סגן ראש העיר".

העוגה המושקעת. צילום: חלי סינאי
העוגה המושקעת. צילום: חלי סינאי

 

מתתיהו בן 37, נשוי ואב לשני ילדים, רואה חשבון במקצוע ומייסד helpapp – אירגון שמוציא משלחות סיוע לבתי יתומים באפריקה, מספר שמתחילת הקדנציה הוא הוביל רוח חדשה בעיר: "הובלנו את הנוער והצעירים למוקמות חדשים, אחד הדברים הגדולים שעשינו היה נושא צעירים עם מוגבלות ועל זה קיבלנו אגף מצטיין ארצי של שנת 2019, הקמנו לראשונה מעונות סטודנטים, והגדלנו את כמות המלגות, עוד צעד בדרך להפוך את ראשון לציון לעיר סטודנטיאלית. לראשונה העסקנו רכז חיילים בסדיר שמלווה את החיילים בשירותם הצבאי שזה המשך למרכז ההכנה לצה"ל שפועל באגף נוער וצעירים, הבאנו את צופי ים לראשון לציון והוצאנו את כרטיס צעיר ראשון שמסייע לנוער וצעירים ולבעלי העסקים המקומיים".

מדוע החלטת להיכנס לפוליטיקה המקומית?

אני כאן עבור אלו שקולם אינו נשמע, צעירים, מבוגרים, בעלי מוגבלויות, כולם! אני מאמין שאפשר לשבת מהצד ולקטר ואפשר לקפוץ לתוך המים, וזה מה שעשיתי. האמנתי בעצמי ובצוות שלי שאפשר לשנות דברים, זה לא היה קל אבל לשמחתי הצלחנו להזיז הרים. צריך הרבה רגישות ואסרטיביות כדי להניע תהליכים".

מה היית רוצה לשנות או להוסיף בעיר?

"הייתי רוצה שיהיה לנו יותר בקרה על התהליכים העירוניים, ראשון לציון היא עיר ענקית ולפעמים הדברים נופלים בין הכיסאות. ונכון שאנו עובדים 24/7 כדי לסייע לאותם המקרים, אבל בהחלט יש להמשיך את מגמת השיפור בתהליכים העירוניים מול התושבים.

וכמובן בייקפארק כי הסקייטפאק מלא בכל יום וצריך לתת מענה גם לרוחבי האופניים".

ביום שמונית לסגן ראש עירייה, חברך, חבר הכנסת יאיר לפיד, קיבל את המנדט מהנשיא להקים את הממשלה הבאה.

"יש בזה המון סמליות. הקשר בין הרשות לממשלה הוא קריטי. בשנתיים האחרונות היו פה בעיקר משחקים פוליטיים שלא קידמו את המדינה ואת תושביה.

אני מלא אמונה שלפיד יצליח להקים ממשלה טובה שתפעל למען אזרחיה ובעיקר תשפר את השיח החברתי שהקצין בשנים האחרונות".

לסיכום אומר מתתיהו כי בעוד פחות משלוש שנים בבחירות הבאות הוא רואה את עצמו כחלק מהנהלת העיר, ומאמין שיכפיל את כוחו במועצת העיר.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות