n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: קטטה המונית פרצה במהלך הקרנת סרט בסינמה סיטי

ראשל"צ: קטטה המונית פרצה במהלך הקרנת סרט בסינמה סיטי

במהלך צפייה בסרט בשעות הערב פרצה הקטטה בין שתי חבורות בני הנוער בעקבות חילופי דברים ביניהם. "זיכוי כספי בעבור הכרטיס ניתן למבקשים בכך"

סינימה סיטי. צילום: פרטי
סינימה סיטי. צילום: פרטי

אתמול בשעות הערב במהלך הקרנה של סרט באחד מבתי הקולנוע בסינמה סיטי בעיר, החלה תיגרה המונית של בני נוער שהיו במקום. "פתאום, מהלך הצפייה קמו המון בני נוער והכו זה את זה", מספר אחד הצופים. "הם קיללו אחד את השני 'יבן של ז%$ה ומהר מאוד זה הפכה לקטטה מטורפת. הכל קרה והתלקח בשניות, לא הבאנו אפילו על מה הקטטה. אולם הקולנוע הפך לזירת קרב. נער בן 15-16 חטף מהם מכות רצח. פוצצו אותו באגרופים. זה היה מפחיד".

מסינמה סיטי נמסר: "במהלך הקרנת סרט אמש פרצה קטטה בין צופים באולם. מאבטחים הפרידו את המעורבים ללא נפגעים".
עוד נמסר כי "זיכוי כספי בעבור הכרטיס ניתן למבקשים בכך. מיד לאחר מכן, ההקרנה נמשכה. אנחנו רואים בחומרה רבה כל אירוע המפריע למהלך התקין של הצפייה בסרטים באולמות הקולנוע, ומטפלים בהתייחסות מיוחדת לאירועי אלימות בכל האמצעים העומדים לרשותנו, לרבות התערבת אבטחה ושיטור במידת הצורך.
"אנו קוראים לקהל הצופים והוריהם לחנך ולשמור על תרבות צפייה שתבטיח לקהל הרחב חוויית צפייה עוצמתית ומהנה. .
תגובת המשטרה: "איננו מכירים מיקרה כזה".

 

בהתאם לסעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים' כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות שלו על הסרטון רשאי לפנות לאתר גל גפן ולבקש לחדול מהשימוש בו באמצעות מייל [email protected] 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות