n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: "איך יכול להיות שאין חדר שירותים במקום כזה?"

ראשל"צ: "איך יכול להיות שאין חדר שירותים במקום כזה?"

בבית העלמין גורדון שבמזרח העיר אין שירותים, והמבקרים נאלצים לפנות לעסקים סמוכים כדי להתפנות. בעקבות פניית "גל גפן" הודיעה השבוע חברה קדישא כי בכוונתה להקים שירותים חדשים במקום

בית העלמין גורדון. צילום: פרטי
בית העלמין גורדון. צילום: פרטי

שני שערי כניסה יש לבית העלמין גורדון. סמוך לשער הכניסה הישן יש שירותים, אולם בשער הכניסה המערבי, שבסמוך לתחנות הדלק, אין. המרחק בין שני השערים גדול מאוד ומבקרים שמבקשים להתפנות נאלצים להתאפק או להיכנס לשירותים שבתחנות הדלק.

"המרחק בין שני השערים גדול מאוד", מספרת תושבת העיר שביקרה לאחרונה בבית העלמין. "אי אפשר להשתמש בשירותים שנמצאים בשער הכניסה הישן, בגלל שהם מאוד מרוחקים. אין ביכולתם של אנשים מבוגרים להגיע מהשער המערבי לשער הישן ברגל. זה כמעט בלתי אפשרי".

צעירה נוספת שביקרה במקום אומרת: "איך יכול להיות שאין חדר שירותים במקום כזה? נאלצתי להסיע את אימי המבוגרת שהיתה איתי לתחנת הדלק הסמוכה כדי שהיא תוכל להתפנות. זה מקום שמבקרים בו המון תושבים מדי יום, איך איש לא חשב לבנות חדרי שירותים עבורם?".

מחברה קדישא נמסר: "בתוך כמה שבועות יהיה מתקן שירותים חדש. הקודם היה ישן מאוד ולא נגיש ולכן הוא פורק, ובימים אלו נבנה מתקן חדש. בנוסף יבנו שירותים נוספים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות