n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: שתי שריפות תוך זמן קצר

ראשון לציון: שתי שריפות תוך זמן קצר

במהלך שעות הצהריים עמלו לוחמי האש בשריפות שפרצו במקביל בשני אזורים שונים בעיר

עשן שריפה צילום תיעוד מבצעי כבאות והצלה
צילומים מזירת האירוע ברחוב מבצע קדש- תיעוד מבצעי כבאות והצלה

הדיווח הראשון התקבל במוקד 102 של מחוז מרכז, על שריפת פנטהאוז ברחוב מבצע קדש בראשון לציון. לוחמי האש הגיעו למקום והבחינו בשריפת פנטהאוז בקומה הרביעית מתוך ארבע. צוותי הכיבוי חדרו לדירה אפופת העשן והחלו בפעולות סריקה לאיתור לכודים, כיבוי של מוקד הבעירה ושיחרור העשן מהדירה.

שריפה בניין כבאים אש צילום תיעוד מבצעי כבאות והצלה

מפקד התחנה- טפסר משנה כפיר בביטקו: "בסביבות השעה 13:00, התקבל דיווח על שריפה בפנטהאוז בקומה רביעית ברחוב מבצע קדש. כוחותינו הגיעו בזריזות למקום, פרצו למקום ובמהלך הפריצה התפוצץ בלון גז והיו עוד מספר פיצוצים נלווים. סך הכל השתלטנו על השריפה בצורה מהירה ואני רוצה לציין לטובה את שיתוף הפעולה עם משטרת ישראל בסגירת המקום ובסיוע".

טפסר משנה כפיר בביטקו – צילום תיעוד מבצעי כבאות והצלה

טפסר משנה כפיר בביטקו – צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה

במקביל לאירוע השריפה במבצע קדש, התקבלה הודעה נוספת במוקד 102 של מחוז מרכז, על שריפת ארון חשמל בבית פרטי ברחוב ברוך שרוני בראשון לציון. לוחמי האש הגיעו למקום והחלו לפעול בשריפת ארוך חשמל בתוך ממ"ד בבית פרטי ובמקביל הצוותים החלו בפעולות הגנה למבנים הסמוכים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות