n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: רז לא יתמודד בבחירות, אבל תומך בסער

ראשון לציון: רז לא יתמודד בבחירות, אבל תומך בסער

ראש העיר רז קינסטליך הודיע הבוקר בבפוסט בפייסבוק כי הוא לא מתכוון לרוץ בבחירות לכנסת. בנוסף, בצעד מפתיע הוא הביע תמיכה במפלגה של סער

רז קינסטליך. צילום: עידן גרוס
רז קינסטליך. צילום: עידן גרוס
אחרי לא מעט ספקולציות ובאזז סביב ראש העיר רז קינסטליך על עזיבת התפקיד, על מנת לחבור לאחת המפלגות החדשות, הודיע הבוקר רז קבל עם ופייסבוק כי הוא נשאר בתפקידו.
בפוסט שהעלה הבוקר הוא כותב: "בחודש האחרון נשאלתי שוב ע"י מספר רב של עיתונאים ותושבים האם בכוונתי להתמודד לכנסת ולעזוב את ראשון לציון. אמרתי לכל מי שפנה – ואני מבקש להודיע כעת לכולכם – די לחרושת השמועות, אין ולא הייתה לי כוונה לעזוב את עירנו האהובה ואת תפקיד ראש העירייה אליו בחרתם אותי. אני נשאר כאן, איתכם, לנהל את העיר לעוד הרבה שנים".  קינסטליך לא עוצר פה ומודיע על תמיכה במפלגה החדשה של גדעון סער: "בצד זאת, אני מבקש להודיע בזאת על החלטתי לתמוך במפלגת תקווה חדשה ובעומד בראשה – גדעון סער – לראשות הממשלה. גדעון הוא בעיני האדם המתאים ביותר כיום, יותר מכל אחד אחר, להנהיג את ישראל. גדעון הוא אדם עם כישורי מנהיגות, ניסיון, תבונה ושיקול דעת.
בשלוש מערכות הבחירות הקודמות שהתקיימו לכנסת לא הבעתי עמדה פומבית והפעם בחרתי לעשות זאת כי אני רואה סיכוי ממשי לשינוי שהוא הכרחי למדינה. השינוי והיציבות השלטונית חשובה גם לעירנו, ראשון לציון.
אני מאחל שנזכה במהרה לממשלה ולשלטון יציב על מנת שיאפשר לנו לממש את התוכניות הגדולות לעירנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות