n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: פנויים בערב ובלילה במוצ"ש? בואו להתחסן

ראשון לציון: פנויים בערב ובלילה במוצ"ש? בואו להתחסן

עיריית ראשון לציון, בשיתוף קופות החולים, תפתח ברמת אליהו מתחם חיסונים במוצאי שבת (4.9) מ-21:00 בערב ועד חצות. במקביל, מתחם הבדיקות ממשיך לפעול במתכונת מוגברת, מ-8:00 בבוקר ועד 21:00 בערב כאשר ביום שישי יפעל המתחם משמונה בבוקר ועד 16:00

מתחם היבדק וסע בראשון. צילום: דוברות העירייה
מתחם היבדק וסע בראשון. צילום: דוברות העירייה

עיריית ראשון לציון ממשיכה לעודד את תושבי העיר להתחסן. במוצאי שבת (4.9) תפתח העירייה, בשיתוף קופות החולים, מתחם חיסונים בכניסה למתנ"ס רמת אליהו ברחוב אבא סילבר 2 בשכונת רמת אליהו. המתחם יחל את פעילותו בשעה 21:00 בערב ועד לחצות. במתחם ניתן להתחסן במנה הראשונה ובשלישית.

בתוך כך, ראשון שומרת על הצבע הכתום עם ציון של 7 ו-2,448 חולים פעילים (ביום שני 30.8 היו בעיר 2,426 חולים פעילים)

צעירים עד גיל 18, המעוניינים להתחסן ומגיעים ללא ההורים, צריכים למלא טופס אישור הורים ולהגיע עם ספח תעודת זהות הורים מצולם.
https://tikshuv.rishonlezion.muni.il/hito/#/survey/be3e84

במקביל לחיסונים, ממשיכה העירייה ופיקוד העורף בהפעלת מתחם הבדיקות ביס פלנט במתכונת מוגברת, כלומר משמונה בבוקר ועד 21:00 בערב. ביום שישי יפעל המתחם משמונה בבוקר ועד 16:00.
המתחם פועל בשיטת דרייב אין, בצד המזרחי של חניון היס פלאנט. המתחם זמין גם לתושבים שמגלים תסמיני הנגיף וכן כאלו הנמצאים בבידוד. אין צורך בהפנייה, יש להצטייד בתעודה מזהה עם ספח.
כדי לחסוך זמן המתנה, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנט https://reg.ecovid19.co.il/ או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה בדיקה לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. לאחר מכן יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות