n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: נפגעה מרכב שלא עצר במעבר חצייה, ועכשיו היא מחפשת את הנהג הפוגע

ראשון לציון: נפגעה מרכב שלא עצר במעבר חצייה, ועכשיו היא מחפשת את הנהג הפוגע

נהג פוגע דרס את תלמה פיטרס- מלמד (53) מראשון לציון בזמן שהיא נסעה על אופניה במעבר חצייה. לאחר הפגיעה הוא המשיך בנסיעתו. עכשיו היא מבקשת את עזרת הציבור כדי למצוא אותו

תלמה בביתה השבוע
תלמה בביתה השבוע

תלמה פיטרס- מלמד (53) מראשון לציון, נסעה ביום ראשון לרכיבת אופניים שגרתית יחד עם בעלה, היא לא שיערה שהיא תסיים את הרכיבה כשהיא שרועה על הכביש עם חבלות, נקע ברגל  ויד שבורה בשתי מקומות.

"אני מתגוררת בשכונת נווה ים בעיר, ואני ובעלי יוצאים מספר פעמים בשבוע לרכיבת אופניים במסלול קבוע לא רחוק מהבית" היא מספרת. "ביום ראשון 25.5 התחלנו ברכיבה קצת לפני 11:00 בבוקר במסלול הקבוע שלנו- עוקף שכונות ראשון, כשהגענו למעבר חצייה בין נאות אשלים לשכונת פרס נובל, התכוונו לחצות את הכביש ברכיבה. בעלי נסע ועבר את הכביש לצד השני, וכשאני הגעתי למעבר החצייה הוא היה פנוי, התחלתי בנסיעה ורכב שהגיע מכביש 431 צומת קריית ראשון מזרח, לא עצר ופשוט פגע בי.

מה קרה?

"הוא לא עצר לפני מעבר חצייה, המשיך לנסוע ופשוט העיף אותי מהאופניים. אני זוכרת שנחתי על צד ימין ונגררתי לאורך כמה מטרים. הנהג הפוגע לא עצר ופשוט המשיך בנסיעה.  נהגים אחרים ועוברי אורח באו לעזרתי, והזמינו אמבולנס, ולקחו אותי לאסף הרופא, וכרגע אני בבית עם יד ימין שבורה בשני מקומות, נקע בקרסול ברגל שמאל, והמון חבלות יבשות".

איך ההרגשה?

"אני מרגישה מאוכזבת מהנהג שלא עצר לקחת אחריות, אני מרגישה גאווה באנשים שעצרו כן לעזור, ואסירת תודה".

מישהו ראה את הרכב? 

"בעלי ועובר אורח ראו במעורפל את הרכב, אבל לא הצליחו לקלוט מספר. בעירייה אמרו שאין מצלמות באזור הזה, ואני מנסה לאתר את הנהג הפוגע בדרכים אחרות.

לכן אני מבקשת מכל מי שהיה אולי עד ובאזור ביום ראשון בשעה 11:00 בבוקר ליד מעבר החצייה בין נאות אשלים לשכונת פרס נובל שייצור אתנו קשר:

0522225429

ונניח ותצליחי לתפוס את הנהג הפוגע מה אז? 

"אני מעבירה את הפרטים למשטרה והם ממשיכים את הטיפול בו. אבל חשוב לי שנהג שפגע ייקח אחריות על מעשיו,  לא ייתכן שנהג פוגע ובורח ולא בודק מה קרה. לשמחתי זה נגמר יחסית קל, למרות ששלושה ימים אני לא יכולה ללכת לשירותים לבד, אבל זה יכול היה להסתיים הרבה יותר גרוע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. יש מצלמות! ל431, וגם יש בהמשך, ויש!!! ויש מצלמות פרטיות. לא יתקשרו אליך, את חייבת להצביע, ולבקש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

דיירי "מגדלי הים התיכון" בבת ים, שימחו את הילדים בוולפסון

תפריט נגישות