n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מתחם חיסוני לילה יתקיים ביום רביעי בבניין העירייה

ראשון לציון: מתחם חיסוני לילה יתקיים ביום רביעי בבניין העירייה

עיריית ראשון לציון רוצה לשמור על העיר ירוקה ולכן יפתח מתחם חיסוני לילה ברחבת העירייה, במקביל ימשיכו הבדיקות ביס פלנט. ראש העירייה, רז קינסטליך: "קורא לכל תושבי ראשון לציון שטרם התחסנו ויכולים לעשות זאת – להגיע להתחסן"

תחם חיסונים קודם בעירייה. צילום דוברות העירייה
מתחם חיסונים בעירייה. צילום דוברות העירייה

לאחר הירידה בהיקף התחלואה בעיר והפיכתה לעיר ירוקה, בעירייה רוצים להימנע משאננות ולשמור על הצבע הירוק ולצורך כך, יפתח ביום רביעי (13.10) מתחם חיסוני לילה ברחבת בניין העירייה בין השעות 18:00 עד 23:00.

החיסונים מיועדים לגילאי 12 ומעלה אשר נדרשים לחיסון ראשון, או חיסון שני (שחלפו בדיוק 3 שבועות ממועד החיסון הקודם). כמו כן, חיסון שלישי יינתן לגילאי 12 ומעלה שחלפו חמישה חודשים ממתן החיסון השני, וכן למחלימים אשר החלימו מקורונה לפני יותר משלושה חודשים או שחלפו שלושה חודשים ממועד קבלת תשובה חיובית בבדיקת סרולוגיה. יש להגיע למתחם החיסונים עם תעודת זהות וספח.

ראש העיר, רז קינסטליך: "לשמחתי עברנו את תקופת החגים עם ירידה התחלואה וכך גם עם החזרה ללימודים מהחגים. יחד עם זאת, אנחנו לא מתכוונים להוריד רגל מהגז וקוראים לכל תושבי ראשון לציון שטרם התחסנו ויכולים לעשות זאת – לבוא להתחסן ולשמור על ראשון לציון ירוקה. אנו עדים בכל יום כי חיסוני הקורונה מצילים חיים, שומרים על הבריאות של כולנו ומאפשרים לנהל שגרת חיים תקינה".

במקביל למתחם החיסונים, מתחם בדיקות הקורונה ביס פלאנט ימשיך לעבוד השבוע במתכונת מורחבת, בין הימים א-ה יפעל המתחם בשעות 08:00-22:00 ביום שישי בשעות 08:00-16:00 ובשבת בשעות 08:00-22:00. המתחם פועל בשיטת דרייב אין, בצד המזרחי של חניון היס פלאנט. המתחם זמין גם לתושבים שמגלים תסמיני הנגיף וכן כאלו הנמצאים בבידוד. אין צורך בהפנייה, יש להצטייד בתעודה מזהה עם ספח.
כדי לחסוך זמן המתנה, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנט  https://reg.ecovid19.co.il/  או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה בדיקה לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. לאחר מכן יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0031

עיריית ראשון לציון מגבירה את המוכנות לחירום

תפריט נגישות