n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מבנה אחד- שבעה (!) שימושים שונים

ראשון לציון: מבנה אחד- שבעה (!) שימושים שונים

עיריית ראשון לציון מקימה בימים אלו מבנה ציבור בשכונת רקפות שיכלול (קחו אוויר): מסחר, בית כנסת, מרפאות, מועדון נוער, גני ילדים, מעונות יום וחניון תת קרקעי

מבנה רב שימושים. צילום החברה הכלכלית
מבנה רב שימושים. צילום החברה הכלכלית


עיריית ראשון לציון מקימה בימים אלו מבנה ציבורי מסקרן במיוחד
. בפעם הראשונה יוקם מבנה בעירוב שימושים, כולל עירוב שימושים ציבורי, ובו גני ילדים, מעונות יום, בית כנסת, מרפאות, מועדון נוער ואף מסחר שכונתי בה. המבנה אף כולל חניון ציבורי ובו גם עשרות מקומות חניה.

 על הקמת המבנה אמונה החברה הכלכלית והוא צפוי להתאכלס בשנה הבאה.

הבניין בן השלוש קומות ישתרע על שטח של 4000 מ"ר כאשר סביבו יהיה שטח ציבורי פתוח של שישה דונם. עלות הקמת הבניין מוערכת בכ-30 מיליון ₪. בשנים האחרונות, יותר ויותר רשויות נדרשות להתמודד עם תנופת הבנייה ולצידה הצורך לשמור שטחים פתוחים. אלו מובילים לניצול נכון של השטח וחיסכון בבנייה. אם בעבר היו בונים גני ילדים על שטח מסוים, היום מנצלים את אותו שטח כדי לבנות בקומות מעליו שירותים ציבוריים נוספים.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "על רקע המציאות החדשה, אנחנו נדרשים לפתרונות יצירתיים כדי להעניק לתושבים את מלוא השירותים הציבוריים בשכונות החדשות. חלפה מהעולם הפריבילגיה שהייתה פעם לרשות עירונית להקים מבנה עם שימוש ציבורי אחד. מצד שני גם הציבור מרוויח שכן כל העיסוקים נמצאים במקום אחד".

לאחרונה השלימה העירייה הקמת מבנה ציבורי במזרח העיר שבו מרפאות, בתי כנסת וגני ילדים שיפתחו לרווחת הציבור בשנת הלימודים הקרובה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות