n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: לידה בהפתעה מתחת לבניין

ראשון לציון: לידה בהפתעה מתחת לבניין

יוליה קריגר הרגישה בראשון בלילה צירים חזקים, כשהיא ירדה מדירתה כדי לנסוע לבית חולים, היא הבינה מהר מאוד שהלידה מתרחשת כאן ועכשיו

התינוק אביב. צילום: פרטי
התינוק אביב. צילום: פרטי

"ירדתי במדרגות כדי לנסוע לבית החולים אבל פתאום הרגשתי את התינוק ממש יוצא לי בין הרגליים, כשהגעתי ללובי של הבניין הבנתי שאני בתוך לידה" כך מספרת יוליה קריגר שגרה במרכז ראשון לציון ברחוב אברבאנל, וביום ראשון בלילה ילדה את בנה אביב מתחת לבניין בוא היא גרה, בעזרת אלחנן רוט חובש בכיר במד"א.

הלידה שהיתה מתוכננת לעוד שבוע וחצי בבית חולים איכילוב, עם ניתוח קיסרי עקב הריון בסיכון הקדימה, ובשעה שתיים בלילה התחילה יוליה להרגיש צירים חזקים.

"אמרתי לבעלי שיש לי צירים חזקים ושניסע לבית חולים" מספרת יוליה, "אבל בכל קומה שירדתי הרגשתי את התינוק פשוט יוצא, הכל קרה כל כך מהר, בעלי התקשר למד"א, השכיבו אותי בספסל ליד תיבות הדואר של הבניין ופתאום הגיע פרמדיק מדהים ופשוט יילד אותי ככה מתחת לבניין עם השכנים מסביב שהביאו מגבות ודאגו לי".

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א אלחנן רוט שהגיע בשעה 2:35 למקום: "קיבלתי ממוקד מד"א דיווח על הלידה ומיד יצאתי למקום באופנוע מד"א. היולדת שכבה ברחבת הכניסה לבניין כשהיא עם צירים תכופים. מיד התחלתי בבדיקות רפואיות וכעבור שניות ספורות הלידה ממש התחילה. בעזרת ערכת הלידה המיוחדת שיש באמבולנסים ובאופנועי מד"א סייעתי ליולדת, ולשמחתי בתוך רגעים ספורים שמעתי את הבכי הכל כך מרגש של התינוק החמוד שרק נולד. זה היה מאוד מרגש".

סימון סיסו שגר בבניין ממול וראה את הלידה סיפר גם הוא כי זאת היתה לידה מרגשת במיוחד,  "לא בכל יום נתקלים באישה שיולדת מתחת לבניין, במיוחד בעידן שלנו, כשהתינוק בכה מיד אחרי הלידה זה היה רגע מרגש לכל השכנים שהיו למטה".

יוליה ואביב בנה מאושפזים בבית החולים אסף הרופא לאחר שאמבולנס של מד"א הגיע למקום לאחר הלידה ופינה אותם, "החלטנו לקרוא "אביב" לנולד, וזאת חוויה שאזכור תמיד, בלתי נשכחת".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. יפה.. מזל טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות