n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: כתובת "יטבח אל יהוד מוות ליהודים" רוססה במערב העיר

ראשון לציון: כתובת "יטבח אל יהוד מוות ליהודים" רוססה במערב העיר

 סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי הגיב לכתובת המטרידה ואמר "קשה מאוד לראות זאת, זה מחזיר אותי לצערי שנים אחורה, לא יתכן שבראשון לציון ירססו כתובת נאצה אנטישמית"

הכתובת שרוססה במערב העיר
הכתובת שרוססה במערב העיר

אתמול בשעות הבוקר נמצאה כתובת נאצה עם המילים "יטבח אל יהוד מוות ליהודים" ברחוב יאנוש קורצק שבמערב העיר, בחורה שראתה את הכתובת התקשרה למוקד העירוני והמשטרה פתחה בחקירה.

"גל גפן ראשון לציון" פנתה לחברה לביטחון בשאלה האם קיימות מצלמות אבטחה במקום, ומהחברה לביטחון נמסר כי הם בודקים האם ישנם מצלמות במקום.

 סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי הגיב לכתובת המטרידה ואמר "קשה מאוד לראות זאת, זה מחזיר אותי לצערי שנים אחורה, לא יתכן שבראשון לציון ירססו כתובת נאצה אנטישמית, בתור נער שגדל בברית המועצות וסבלתי מאנטישמיות ונלחמתי נגד זה כל חיי, אעשה את הכל לתפוס ולהביא לדין את האדם שעשה זאת. נקווה שמקרים כאלה לא יקרו שוב בעיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. עוד מחזיק תיק על הפנים לא מסוגל לבצע את תפקידו בלי קשר לארוע הספציפי העיר חלשה באכיפה איכס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות