n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: כמה שוות התמונות מהחתונה?

ראשון לציון: כמה שוות התמונות מהחתונה?

צלם חתונות יפצה זוג צעיר מראשון לציון בסכום של 9,500 ₪ לאחר שעשה שימוש בכרטיס זיכרון פגום ואיבד חלק מהתמונות באירוע

חתונה אילוסטרציה
צילום: pixabay

מפסק הדין שניתן לאחרונה בבית משפט השלום בעיר עולה כי בני זוג תושבי ראשון, שנישאו לפני כשנתיים שכרו את שירותיו של צלם חתונות תמורת סכום של 9,800 ₪. ההתקשרות כללה צילומים לאורך יום החתונה וכמובן של אירוע החתונה עצמו מתחילתו ועד סופו, הן בתמונות סטילס והן בוידאו. כן התחייב הנתבע לספק לתובעים אלבום חתונה מעוצב. הצלם ביצע את עיקר השירותים שלשמם נשכר ואף העניק לבני הזוג במתנה יום צילומים נוסף המכונה "צילומי זוגיות", אולם לאחר שבני הזוג קיבלו את הצילומים לצורך בחירה מתוכם לעריכת אלבום החתונה, התחוור, כי אחד מהצלמים שנשכרו ע"י הנתבע לביצוע העבודה, עשה שימוש בכרטיס זיכרון פגום, וכתוצאה מכך, צילומי האורחים במהלך החתונה, מרגע החופה ועד לסיום החתונה – אבדו כליל.

השופטת כרמית בן אליעזר קבעה בפסק הדין: "המשמעות היא, שאורחים לא מעטים, אשר לא פקדו את רחבת הריקודים, ובהם, כפי שהעידו התובעים, סביו של התובע, קרובי משפחה אשר חלקם מתגוררים בחו"ל והגיעו במיוחד לחתונה, ועוד קרובים ומכרים אשר הגיעו לשמוח בשמחתם ביום חגם, כלל לא מתועדים. על כך יש להוסיף, כי אירוע החתונה היה לכל הדעות אירוע מושקע ביותר, וניכר כי התובעים לא חסכו והיה להם חשוב מאוד שכל פרט יהיה מוקפד".

עוד ציינה השופטת: "מצד אחד, חלק לא מבוטל מתמונות האירוע ירד לטימיון, והדבר הוביל לכך שאורחים רבים שהשתתפו בשמחה  – ובהם קרובי משפחה שהגיעו מחו"ל, לא תועדו כלל. מצד שני, קיים תיעוד של חלקים לא מבוטלים מהאירוע, ובהם, בראש ובראשונה, החופה במלואה, וכן הצילומים המוקדמים, צילומים עם המשפחה הקרובה סמוך לחופה, וצילומי הריקודים. בנוסף לכך, קיים תיעוד מלא של האירוע בוידאו. לפיכך, אין מדובר במצב בו, חלילה, לא נותרה לתובעים מזכרת מן האירוע, אלא שנותרה מזכרת, ואף מזכרת משמעותית, יפה ומרשימה, הגם שלא מלאה".

לאחר ששקלה את טענות הצדדים ואת חומר הראיות פסקה השופטת כי הצלם יפצה את בני הזוג בסכום של 7,000 ₪ בתוספת הוצאות משפט בסך של 2,500 ₪.

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-14 at 10.01.45

מי מטפל במטפלים?

תפריט נגישות