n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: "זה רק עניין של זמן עד שתתרחש תאונה עם נפגעים"

ראשון לציון: "זה רק עניין של זמן עד שתתרחש תאונה עם נפגעים"

בעקבות תנופת הבנייה האדירה במתחם מחנה צריפין מגיעים מדי בוקר מאות עובדים זרים רוכבים על אופניים, לעבוד באתר. בגלל החשיכה בשעות הבוקר, קשה לראות אותם

עובדים בדרך לצריפין
עובדים בדרך לצריפין

"זה רק עניין של זמן עד שייגרם אסון", כך מתריעים תושבי מזרח העיר שנאלצים להתמודד בחודשים האחרונים עם תופעה חדשה: רוכבי אופניים שרוכבים על הכבישים בשעות בוקר מוקדמות, ובגלל החשיכה קשה לראות אותם.

בעקבות תנופת הבנייה האדירה במתחם מחנה צריפין מגיעים מדי בוקר מאות עובדים זרים, לעבוד באתר. העובדים, שאינם מתגוררים באזור, מגיעים לעבודתם רכובים על אופניים ולטענת התושבים "זה רק עניין של זמן עד שתתרחש תאונה עם נפגעים".

תושבת האזור מספרת ל"גל גפן": "מדובר במאות עובדים שכולם מגיעים לאתר רכובים על אופניים. באזור השעה שש בבוקר מכבים את תאורת הרחוב ואין כל דרך לזהות את הרוכבים כי עדיין חשוך. אין להם פנסים, מחזירי אור או אפוד זוהר. פתאום, משום מקום, מגיחים רוכבים מהחשכה ואין כל סיכוי להבחין בהם. לצערי, עד שלא יקרה אסון איש לא יתעורר".

נהג, שלדבריו בדרך נס הצליח ברגע האחרון לבלום ולא לפגוע ברוכבים, מספר: "אין כל דרך לראות אותם. רובם רוכבים על אופניים מכיוון רחוב ירושלים לכיוון מחנה צריפין. באזור השעה שש בבוקר מכבים את תאורת הרחוב למרות שעדיין חשוך. לא מובן למה העירייה לא משאירה את תאורת הרחוב דלוקה עוד חצי שעה.

בשבוע שעבר יצאתי לעבודה, הרחוב לא היה מואר וכשביקשתי לפנות הבחנתי ממש ברגע האחרון שיש רוכבי אופניים שמנסים לעקוף אותי מצד ימין, ממש שנייה לפני שפניתי בלמתי בחוזקה. זה היה יכול להיגמר באסון.

"העירייה צריכה לבחון שוב את שעת כיבוי תאורת הרחוב כי זה יכול למנוע תאונות קשות. גם לחברות הבנייה שמעסיקות את מאות הפועלים יש אחריות. הם צריכים להסביר לפועלים שעליהם לרכב עם פנסים, מחזירי אור, אפוד זוהר או כל דבר שיאפשר לנהגים להבחין בהם. זה רק עניין של זמן עד שיתרחש אסון".

מהעירייה נמסר: "תאורת הרחוב באזור נכבית כרבע שעה לאחר הזריחה. יחד עם זאת, העירייה תשקול להאריך את שעות תאורת הרחוב, ותנחה את הקבלנים ועובדיהם להשתמש באמצעי זהירות ברכיבה על האופניים על מנת לשמור על כלל משתמשי הדרך". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות