n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הרוג ופצועים קשה בסוף שבוע קטלני בכבישים

ראשון לציון: הרוג ופצועים קשה בסוף שבוע קטלני בכבישים

ארבע תאונות קשות בתוך סופשבוע קצר, באחת מהן הרוג כבן 50 בתאונה פגע וברח, הפוגע הסגיר את עצמו לאחר מספר שעות. בהמשך החקירה יוחלט האם לבקש את הארכת מעצרו בבית המשפט

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

סוף שבוע קשה מאוד בכבישים:

ביום שישי בשעה 17:56 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב קורקינט שנפגע מרכב בשדרות רחבעם זאבי בראשון לציון.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שיבא בתל השומר צעיר בן 19 במצב קשה עם חבלת ראש.

בשעה 20:28 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על תאונת דרכים עם מעורבות מספר כלי רכב בכביש 44 בצומת ניר צבי. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שמיר-אסף הרופא 6 פצועים, בהם 1 קשה כבן 25 עם פגיעה רב מערכתית מחוסר הכרה ו-5 קל

הקטל בדרכים המשיך היום מוקדם בבוקר עם דיווח על רוכב אופניים (בשנות ה-50 לחייו) שנמצא שרוע על הכביש ברח' שדרות נים בראשל"צ.

רוכב האופניים, פונה במצב אנוש (עפ"י גורמי רפואה) לבית החולים אסף הרופא ושם נקבע מותו. בוחני התנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

לאחר זמן קצר הסגיר את עצמו החשוד (18, ת"א) בפגיעה ברוכב האופניים ונעצר לחקירה. בהמשך החקירה יוחלט האם לבקש את הארכת מעצרו בבית המשפט.

הפראמדיק מד"א טל פוטרמן סיפר: "רוכב האופניים שכב על הכביש בסמוך לאופניים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבי"ח תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

מקום התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מקום התאונה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

עוד תאונה קשה התרחשה בשעה 7:00 הבוקר בבאר יעקב, בדרך רון ארד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שמיר-אסף הרופא גבר בן 27 במצב בינוני עם חבלת ראש.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות