n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: המסעדה המיתולוגית נסגרת אבל יש גם בשורה משמחת

ראשון לציון: המסעדה המיתולוגית נסגרת אבל יש גם בשורה משמחת

"אנשים היו מגיעים למסעדה שלנו עם שמלות ערב וחליפות": אחרי 40 שנה המסעדה הסינית המיתולוגית "סאן פלאור" נסגרת, אבל הבעלים פותח מקום חדש

מסעדת סאן פלאור
מסעדת סאן פלאור

המסעדה הסינית "סאן פלאור", שפועלת בעיר כ-40 שנה ברחוב תרמ"ב, היא בין המסעדות הוותיקות בעיר. בשיאה היתה מוקד עלייה לרגל והתארחו בה זמרים, חברי כנסת ועוד.

כעת, לאחר שהקורונה גרמה לסגירת עסקים רבים בתחום הקולינרי, גם המסעדה הוותיקה תיסגר אבל לדברי הבעלים, בחודש הבא הוא יפתח מקום חדש, קטן יותר, שיעבוד על בסיס משלוחים.

ג'ימי אחד הבעלים, בן 56 הגיע לארץ מהמזרח הרחוק לפני 35 שנה, והתחיל לעבוד בעסק כשותף צעיר, ועד היום עובד במקום, כשהוא נשאל איך מצליחים להחזיק מסעדה 40 שנה בעוד רבות וטובות עברו מין העולם, הוא מסביר "שכשעובדים עם הלב והנשמה וכאשר כל עובד הוא חלק מהעסק, זו התוצאה".

"בראשון של לפני 40 שנה כמעט ולא היו מקומות בילוי. היינו אנחנו, נאפיס, קפולסקי ואפרופו.  אנשים היו מגיעים למסעדה שלנו עם שמלות ערב וחליפות, עפרה חזה היתה אוכלת אצלי, כל ראשי הערים של ראשון לציון ישבו כאן, כל בעלי המסעדות כולם אכלו אצלנו, חברי כנסת וגם שמעון פרס ז"ל אכל אצלנו. זאת היתה חוויה לעבוד כאן ולראות כל כך הרבה מפורסמים".

למה החלטתם לסגור את המסעדה שהיא מוסד לכל דבר בעיר?

"הארנונה עלתה והשכירות גבוהה ושילמנו כמעט 30 אלף שקל, אם נוסיף לכך את הקורונה שאין שום צפי מתי היא תיגמר אז חישבנו מסלול מחדש, נעבוד במקום חדש, בגודל של 50 מטר על בסיס טייק אווי, יש לנו אפשרות להגדיל את המקום גם לישיבה אבל זה תלוי במצב הקורונה בארץ".

ומה סוד המקום?

"הרבה לב ונשמה, טבחים טובים שעובדים איתנו שלושים וארבעים שנה עם הרבה ניסיון ועם כל הלב, האוכל אצלנו הוא אוכל סיני אותנטי, אנחנו עובדים עם אותם מתכונים ויודעים בדיוק איך לתבל ולהוציא את המנות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. עצוב. אחד המסעדות הטובות שהיו בעיר.דור הולך ונעלם ואנחנו הולכים להשאר רק עם "אסייאתי" מערבי ברשתות מעפנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות