n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הבוקר החלו חיסוני הילדים בקופות החולים

ראשון לציון: הבוקר החלו חיסוני הילדים בקופות החולים

ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי:  "מבצע חיסוני הילדים הינו צעד חשוב ומשמעותי במאבק הלאומי של כולנו נגד נגיף הקורונה"

מתחסנים הבוקר במכבי. צילום דוברות מכבי שירותי בריאות
מתחסנים הבוקר במכבי. צילום דוברות מכבי שירותי בריאות

היום החלו קופות החולים לחסן את אוכלוסיית הילדים מגיל 5-11 בכל רחבי הארץ, ראשון לציון מוגדרת כעיר ירוקה, מספר החולים עומד על 37 נכון לאתמול (22.11.21) ומספר התושבים בבידוד: 755, מספר הנפטרים בעיר מפרוץ המגפה 216.

מספר המתחסנים בעיר גם הוא גבוה 189,952 במנה הראשונה, 182,372 במנה השנייה ו-142,330 במנה השלישית, כעת יתווספו לנתון זה הילדים בעיר.

עם מי יש להגיע לחיסון? חיסון הילדים יתבצע בליווי אחד ההורים או מבוגר מטעמו עם חתימה על הסכמה וייפוי כוח.  החיסון יתבצע על פי תור שייקבע מראש באפליקציה, באתר האינטרנט ובמוקד הטלפוני.

קופת חולים מכבי:

איפה מתחסנים? בשני מוקדים- ברחוב רוטשילד 15 וברחוב הנחשול 30.

בסיום החיסון יקבלו הילדים המתחסנים תעודת הצטיינות. במכבי יש כ-245,000 ילדים וילדות בגילאי 5-11 שיכולים להתחסן.

ממכבי נמסר כי בקרב תושבי העיר והסביבה נרשמה היענות מרשימה  ורבים כבר זימנו חיסון לילדים באפליקציה, באתר ובמוקד הטלפוני ולהמשך השבוע נקבעו מעל ל-200 תורים.

ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי מסר:  "מבצע חיסוני הילדים הינו צעד חשוב ומשמעותי במאבק הלאומי של כולנו נגד נגיף הקורונה. בשנה האחרונה הובילה מכבי את מבצע החיסונים וזכתה להערכה רבה בזכות הסטנדרטים הגבוהים שהציבה. אנחנו ערוכים במודיעין ובשאר ערי מחוז ירושלים והשפלה להעניק שירות מקצועי בפריסה רחבה ובזמינות גבוהה לכלל החברים. כרופא אני משוכנע ביעילותו של החיסון וקורא להורים להביא את ילדיהם לחיסון על מנת שנוכל כולנו לחזור לשגרת חיים בריאה".

 

קופת חולים כללית:

החל מהיום המתחסנים הצעירים יוכלו להגיע ולהתחסן במרכז בריאות הילד בראשון לציון, הרצל 52, מרפאת רמת אליהו, הכנסת 8
ובמרפאת כרמים, הסוכה 10.

 ארז לוי, מנהל מחוז מרכז כללית: "אנו ערוכים לחסן את הילדים במרפאות ובמרכזי בריאות הילד בשעות נרחבות ונוחות להורים ולילדים. חיסוני קורונה לילדים יכולים לקרב אותנו לחיסון עדר ובכך למנוע את הגל החמישי ולשמור על השגרה בכל תחומי החיים. פתחנו את היומנים כבר ביום א' אחה"צ ובעקבות ההיענות בחלק מהמקומות נדרשנו להרחיב את השעות. ככל שיידרש נרחיב גם את הפריסה בהתאם לביקוש לטובת מטופלינו".

מכללית נמסר כי עד כה זומנו למעלה מ- 8,000 תורים לקבלת מנת החיסון הראשונה לילדים בגילאי 5-11 ו- 20,000 מנות חיסון לילדים כבר הופצו למרכזי בריאות הילד ולמתחמי החיסונים ברחבי הארץ.

יש לתאם מראש את ההגעה לקבלת חיסון במרכז לבריאות הילד באתר, באפליקציה או במוקד 2700*.

 

קופת חולים לאומית

החיסונים יתבצעו בתיאום תור מראש בלבד כאשר זימון התורים מתבצע החל משעות הצהרים באתר "לאומית שירותי בריאות", ביישומון, ובמוקד זימון התורים בטלפון 1-700-507507 או 507*.

על מנת למנוע טעויות, יהיו זמני חיסון נפרדים למבוגרים ולילדים.

כרגע הוזמנו תורים לכ-20 ילדים להיום במרפאה ברוטשילד.

חיים פרננדס, מנכ"ל "לאומית שירותי בריאות": "אנחנו שמחים לפתוח את נקודות החיסונים בפריסה ארצית שייתנו מענה מקיף ללקוחותינו. השאיפה היא שנצליח להגיע לשיעור התחסנות משמעותי ולהגן על בריאות הילדים כי זו הדרך הטובה ביותר לשמור עליהם".

קופת חולים מאוחדת 

ילדי מאוחדת יתחסנו במרפאת מאוחדת קדמת ראשון, רחוב פיקא 31 ראשל"צ.

תור ניתן לזמן באופן נוח  באמצעות האפליקציה, באתר או במוקד *3833.

מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב: "מאוחדת החלה הבוקר לחסן את ילדיה, בני 5-11 נגד קורונה, בהתאם להנחיית משרד הבריאות, בפריסה גדולה מאוד ברחבי המחוז. מוטלת על כולנו המשימה החשובה, לעשות את מירב המאמצים על מנת לבלום את התפשטות המחלה. זוהי הזדמנות אדירה למנוע הדבקה נרחבת ותמותה של אוכלוסיות בסיכון. צריך לזכור שהקורונה עוד כאן, השמיים פתוחים ועלולים להגיע לישראל וריאנטים חדשים כך שהתחלואה יכולה לעלות שוב ולכן הזמן הזה הוא הנכון ביותר להתחסן, שכן רמת התחלואה נמוכה יחסית. אני קורא ללקוחות מאוחדת שטרם התחסנו – לבוא ולהתחסן".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

PIXABAY

משרד הבריאות בהודעה בעקבות השרב הקיצוני שיימשך עד חמישי בערב

תפריט נגישות