n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון ביוזמה מקסימה: סטנדים לבקבוקים ופחיות הותקנו על פחי האשפה

ראשון לציון ביוזמה מקסימה: סטנדים לבקבוקים ופחיות הותקנו על פחי האשפה

פיילוט הומני החל היום: לפחי האשפה ברחוב חוברו סטנדים כדי למנוע מאוספי הבקבוקים חיטוט באשפה. ראש העירייה: "חשבנו על דרך לשמור על כבוד האדם"

המתקן החדש. צילום: עיריית ראשון לציון
המתקן החדש. צילום: עיריית ראשון לציון

פיילוט מקסים החל היום בראשון: התקנת סטנדים לבקבוקים קטנים החייבים בפיקדון בצמוד לפחי האשפה ברחוב.

אנשי אגפי פיתוח סביבתי ותחום דרך התקינו הבוקר את הסטנדים בפחי האשפה במרכז העיר המאופיין בסביבה מסחרית ומגורים. בעירייה מקווים שהתושבים יניחו את הבקבוקים והפחיות בסטנד בתום השימוש וכך יתרמו להצלחת הפיילוט.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "חשבנו על דרך לשמור על כבוד האדם, לעודד תושבים ובהם צעירים למחזר בקבוקים ואפילו להרוויח דמי כיס ולא פחות חשוב- למנוע מפגעים תברואתיים".

 

מתקן זה מתווסף ל-530 כלובי הבקבוקים הפזורים ברחבי העיר. ראשון לציון היא אחת הערים הממחזרות בארץ. בשנת 2019 מחזרה העירייה , אם במקור ואם בתחנת מעבר- 146 אלף טון של בקבוקים, נייר, קרטונים, זכוכיות, אלקטרוניקה, ברזל, קומפוסט ועוד. היקף מרשים של 26% מסך כל הפסולת העירונית. בשנה החולפת מוחזרו כ-2200 טון בקבוקי זכוכית החייבים בפיקדון, 142 טון בקבוקי פלסטיק קטנים החייבים בפיקדון, 104 טון פחיות שתייה ו-622 טון בקבוקי פלסטיק גדולים, של ליטר וחצי ומעלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות