n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: "אני מאמינה בלב הטוב של בני האדם"

ראשון לציון: "אני מאמינה בלב הטוב של בני האדם"

לפני שבועיים נשרפה כליל דירתם של זוג צעיר ברמת אליהו. בימים אלה מתגייסים חברים ומשפחה למענם ומבקשים לעזור בתרומות

הבית השרוף. צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה ראשון לציון
הבית השרוף. צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה ראשון לציון

"היה לנו נס, נס גלוי וגם על זה צריך להודות" כך מספרת עופרה אדרי אמא של נ' שלפני שבועיים ניצלו חייה וחיי ביתה בת השבעה חודשים בנס לאחר שבשעות הצהרים שריפה פקדה את ביתה שברמת אליהו.

כעת, שבועיים אחרי שנ', בעלה וביתם הקטנה איבדו את כל רכושה בשריפת הבית, יוצאים חבריה לגיוס כספים כדי שהזוג הצעיר יחד עם ביתם התינוקת יצליחו לעמוד שוב על הרגלים.

אדרי, תושבת ותיקה בשכונת רמת אליהו, ואחות במקצוע בקופת חולים מכבי, פעילה בשכונה ומכירה לא מעט תושבים, ל"גל גפן" ראשון לציון היא מספרת על הנס שקרה לבתה ונכדתה, ועל כך שמעולם לא ביקשה תרומות, אלה להפך הייתה תמיד זו שנתנה ותרמה.

"בדיוק לפני שבועיים ביום שלישי, בסביבות השעה שתיים וחצי בצהרים הבת שלי תכננה לאכול ארוחת צהרים, להתקלח ולהיכנס לישון, בזמן שביתה התינוקת ישנה גם, אם זה היה מתבצע והיא הייתה נרדמת כנראה שהיום היא לא היתה בחיים, רק מהמחשבה אני מצטמררת" מספרת אדרי.

נ' שכבה בסלון ביתה אבל לא נרדמה, לאחר מספר דקות שמעה רעש וראתה מאחוריה במרפסת אש שברגעים פוצצה את הוויטרינה של המרפסת סמוך לסלון, כתוצאה מכך החלה האש להתפשט לתוך הסלון ובסופו של דבר שרפה את כל הבית, כוחות של כיבוי אש הגיעו למקום חדרו לדירה אפופת העשן והחלו לסרוק את השטח, כאשר האירוע הסתיים עם שריפת הבית כולו.

"צריך להבין את גודל הנס" מספרת אדרי, "ליד המרפסת נשאר שביל קטן, הבת שלי אמרה שאם לא היה השביל הזה, לא היה מאיפה לצאת,  בדקה האחרונה היא רצה לקחת את ביתה התינוקת".

נ' מתגוררת מאז השריפה אצל אמה עופרה ברמת אליהו יחד עם בעלה והתינוקת,  וכדי לעזור החליטה חברתה לפתוח חשבון לתרומות: "תמיד הייתי בצד הנותן" אומרת עופרה, "אני זאת  שתמיד מעבירה כסף לכל מי שצריך, טסתי לעזור לילדים יתומים, מאז ומתמיד הייתי פעילה ובנתינה למען בני אדם, בשנה האחרונה בקושי ראיתי את הבית מתוקף תפקידי כאחות במכבי, המוטו של חיי הוא לעשות טוב ועכשיו המיקרה דפק אצלנו בדלת והבת שלי צריכה להיות זאת שמקבלת, זה לא פשוט לי להיות מקדימה אבל אני מאמינה בלב הטוב של בני האדם".

לתרומות: https://pb-idb-prod-web.payboxapp.com/?v=j&g=606c9a7c102dcc000702dc3f#/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

בניין העירייה סמל צהוב חטופים 1 צילום דוברות ראשון לציון

ראשון לציון צהובה- למען החטופים

תפריט נגישות