n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / עליה במספר חולי הקורונה ברחובות

עליה במספר חולי הקורונה ברחובות

ראש העיר, רחמים מלול, ערך ישיבה (בזום) דחופה עם כל הגורמים הרלוונטיים לבחינת היקף העלייה והחליט על נקיטת אמצעים לצמצום התחלואה בעיר

מימין לשמאל: בנצי שרעבי, יניב מרקוביץ׳, זוהר בלום, ראש העיר רחמים מלול ודורון מילברג
מימין לשמאל: בנצי שרעבי, יניב מרקוביץ׳, זוהר בלום, ראש העיר רחמים מלול ודורון מילברג

ברחובות נרשמה השבוע עלייה במספר החולים המאומתים ברחבי העיר, בדומה לעליה בנתוני התחלואה בכל רחבי הארץ.
בעקבות העלייה המדאיגה בנתוני התחלואה, ערך הבוקר ראש העיר, רחמים מלול, ישיבת זום עם כלל הגורמים הרלוונטיים. לאחר שהוצגו נתוני התחלואה בעיר, הוחלט כי במוסדות החינוך, שבהם התגלו מקרי הדבקה בהיקף נרחב יסיירו החל מהיום חוליות ביקורת כדי לוודא שהצוותים החינוכיים והילדים מקפידים על הנחיות משרד הבריאות. כמו כן, מערך האכיפה העירוני יגביר את האכיפה בכל רחבי העיר, ובקרב בעלי עסקים בפרט.
בשבועות האחרונות התבצעה ביקורת סמויה בכל מוסדות העירייה בשעות קבלת הקהל כדי לבדוק שהעובדים והתושבים מקפידים על ההנחיות.
מוקדם יותר נערכה פניה משותפת לכלל עובדי העירייה מאת ראש העיר, רחמים מלול, מנכ"ל העירייה, דורון מילברג, ויו"ר וועד העובדים, רמי מדהלה, ובה ביקשו מכל העובדים להקפיד על ההנחיות:
"שיעור התחלואה בישראל בכלל, וגם ברחובות, ממשיך לעלות בימים האחרונים. למענכם ולמען בריאות משפחתכם והתושבים כולם, אנחנו דורשים להקפיד על כל כללי הזהירות: לחבוש מסכות כל הזמן, לשמור על מרחק של 2 מטר ולהקפיד על היגיינה אישית. כל הקפדה ושמירה על הכללים מקטינה באופן משמעותי את הסיכון להדבקה".

ראש העיר, רחמים מלול: " אני וכל שותפי להנהגת העיר קוראים לתושבים: רק ביחד ננצח את הקורונה! הקפידו על הנחיות משרד הבריאות – מסיכות, מרחק והיגיינה אישית למען בריאות כולנו . כל הצעדים שננקוט לא יעזרו בבלימת ההדבקה ללא שיתוף הפעולה של התושבים. אל תרופפו את המשמעת ואל תתנו לשגרה לבלבל אתכם: הקפידו על שלושת הכללים למניעת ההדבקה ושמרו על משמעת. אין דרך אחרת".

בתוך כך, נודע לפני זמן קצר כי עובד בעיריית רחובות נתגלה כנשא של נגיף הקורונה. הודעות נמסרו לכל העובדים שידוע כי באו עימו במגע, ובעיריית רחובות ממתינים לסיום החקירה האפידמיולוגית ועוקבים מקרוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

17383950-5d69-4bf6-a001-c89ffda41d19

רחובות צהובה: היום (שני) רחובות נצבעה בצהוב כאות הזדהות עם משפחות החטופים

תפריט נגישות