n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / סולידריות עירונית: ראשל"צים למען העסקים המקומיים

סולידריות עירונית: ראשל"צים למען העסקים המקומיים

יום העסקים הקטנים בראשון לציון יתקיים בשישי הבא עם מבצעים וחנייה חינם בכל רחבי העיר. רז קינסטליך: "אני קורא לתושבים לקחת חלק ולסייע להניע את הכלכלה העירונית"

המדרחוב בראשון. צילום יוסי אלטרמן
המדרחוב בראשון. צילום יוסי אלטרמן

משבר הקורונה פגע אנושות בעצמאים ובעסקים ברחבי המדינה. עיריית ראשון לציון מרימה את הכפפה ויוזמת יום עסקים קטנים בעיר, אז תפתחו יומנים: יום שישי הבא (7.8.20) תתקיים חגיגת "הראשונים בקניות" בה מוזמנים תושבי העיר לקחת חלק ולתרום להצלחת היוזמה.

אז מה מתוכנן ביום הזה? עיריית ראשון לציון תאפשר חנייה חינם בכחול-לבן ובחניונים נבחרים ברחבי העיר לרוכשים בעסקים המקומיים וכך תעודד גם תושבי חוץ להצטרף לחגיגה. כמו כן, בעלי עסקים ברחבי העיר יציעו מבצעים ייעודיים ליום הזה בלבד.

גם חברות השליחויות יעניקו באותו היום הטבה לרוכשים ממגוון המסעדות. תנאי ההטבה יפורסמו בפוסט בדף הפייסבוק העירוני.

בנוסף, אגף נוער וצעירים יפעיל סיירת דיגיטאלית שתעבור בין העסקים בעיר ותסייע להם לקדם את עסקיהם בזירה הדיגיטאלית: למשל פתיחת עמוד פייסבוק ועמוד אינסטגרם ובהמשך פתיחת חנות מקוונת שתאפשר לעסק לפעול ולקבל הזמנות גם במקרה של סגר או הגבלות של משרד הבריאות.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "עם תחילת המשבר, אמרנו שנסייע לעסקים בעיר בכל הכלים שעומדים לרשותנו. הם הלב הפועם של העיר וכולנו מחויבים לסייע להם לצלוח את המשבר. אני קורא לתושבים לקחת חלק ולסייע להניע את הכלכלה העירונית".

עובדי אגף רישוי עסקים בעירייה יעברו בין החנויות שישתתפו וידביקו מדבקות ממותגות ומעוצבות על בית העסק, כך אנשים יידעו שאותו עסק מעניק הנחות או הטבות לרגל יום העסקים הקטנים. חשוב לציין כי יום העסקים הקטנים יתנהל תחת מגבלות משרד הבריאות.

חבר המועצה ומחזיק תיק עסקים קטנים ובינוניים, יצחק אבשלומוב, הוסיף: "מדי שנה אנחנו מקיימים את יום העסקים, בדרך כלל בחודש ינואר. השנה, על רקע המשבר הכלכלי, אנחנו נקיים אותו ביום שישי הקרוב. המטרה המרכזית היא לסייע לעצמאים לבנות עסק על קרקע יציבה. עידוד עסקים יציבים ומשגשגים יוסיפו מקומות עבודה חדשים בעיר. לבעלי העסקים אני רוצה לומר שיש לכם אוזן קשבת בעיריית ראשון לציון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות