n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / נגנו של זוהר ארגוב פרסם תמונה (שככל הנראה, האחרונה שלו בחיים) לציון הולדתו מחר (16.7)

נגנו של זוהר ארגוב פרסם תמונה (שככל הנראה, האחרונה שלו בחיים) לציון הולדתו מחר (16.7)

מחר (ו' 16.7)  יציינו את יום הולדתו ה-66 של זהר ארגוב, כעת לאחר 34 שנה למותו, העלה יהודה קיסר תמונה של זהר ארגוב בכלא עתלית: "התמונה שאתם רואים, זאת התמונה האחרונה שלו!"

זוהר ארגוב
זוהר ארגוב

האם זו התמונה האחרונה של זוהר ארגוב חי? כך טוען הנגן האגדי יהודה קיסר שהיה חלק מהלהקה של זהר ארגוב בשנות ה-80.

מחר (ו' 16.7)  יציינו את יום הולדתו ה-66 של זהר ארגוב, כעת לאחר 34 שנה למותו, העלה יהודה קיסר תמונה של זהר ארגוב יחד עם שני סוהרים בכלא עתלית שהיום נקרא כלא כרמל, בחשבון הפייסבוק שלו בו טוען כי התמונה צולמה ימים אחדים לפני מותו.

"שבת שלום, חברים. יש לי סיפור בשבילכם" כתב קיסר בחשבון הפייסבוק שלו.  "שנת 87 , זהר ריצה עונש מאסר בכלא עתלית. הוא התקשר אלי לאולפן, וביקש ממני שאגיע להופיע אתו בכלא ואז הוא יקבל 24 שעות חופש… כמובן שהסכמתי  מיד, ודאגתי להגברה ולשאר הנגנים.

הופענו בכלא ביום שלישי, וביום רביעי הוא קיבל חופש עד יום חמישי. ביום חמישי הוא חזר לכלא ואז באו שוטרים ולקחו אותו למעצר בראשון לציון.  באותו יום חמישי (שישי לפנות בוקר) הוא נפטר. התמונה שאתם רואים זאת התמונה האחרונה שלו! יהי זיכרו ברוך!".

מי שצילם את התמונה הוא אהרון כהן (מצד שמאל בתמונה) שהיה סוהר בכלא עתלית באותה התקופה והכיר את ארגוב ז"ל בשל מעצרו במקום.

ל"גל גפן ראשון לציון" מספר כהן על ההופעה האחרונה ועל התמונה שצולמה ימים אחדים לפני שהתאבד בבית המעצר בראשון לציון.

"זהר היה במשך כחודשיים בכלא למיטב זכרוני, כמחווה למקום הוא עשה הופעה לאסירים שעד היום אני זוכר את ההופעה הזו, אי אפשר לשכוח אותה, הוא היה צלול מאוד, בסיום ההופעה צילמנו את התמונה יחד, לאחר מכן הוא יצא לחופש של יום אחד, זה היה בתמורה להופעה החופש, כשהוא יצא לחופש הוא הופיע באותו יום במועדון יופיטר בבת ים, גם אני הייתי בהופעה, המועדון היה מפוצץ אי אפשר היה להיכנס, הוא ראה אותי מבחוץ ואמר לשומרים להכניס אותי, היו שם אמא שלו ואחותו, בסיום ההופעה הוא ביקש ממני שניסע יחד למועדון הפלקה,  יום לאחר מכן הוא חזר לכלא, הואשם באונס והועבר עם שוטר הבילוש לתחנת המעצר בראשון לציון ושם התאבד".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-25 at 17.05.58_fc7c6cb1

בת ים: גבר במצב קשה בעקבות מכת חום

תפריט נגישות