n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / מתקפת טילים בבקעת אונו: משפחה מיהוד ניצלה מפגיעה ישירה בזכות הממ"ד

מתקפת טילים בבקעת אונו: משפחה מיהוד ניצלה מפגיעה ישירה בזכות הממ"ד

בשעת בוקר מוקדמת, נפגע בית ברחוב מוהליבר ביהוד פגיעה ישירה, למרבה המזל בני הבית שהו בממ"ד ולא היו נפגעים באירוע

הבית ההרוס. צילום: איתן אלחדז ברק
הבית ההרוס. צילום: איתן אלחדז ברק

 

בשעה 3:00 לפנות בוקר נפגע בית ברחוב מוהלבר ביהוד פגיעה ישירה, המשפחה ששהתה באותו הזמן בממ"ד ניצלה. כתב "גל גפן" איתן אלחדז ברק הגיע בבוקר אל הבית ברחוב מוהליבר כדי לשמוע מה עברו השכנים בלילה המפחיד: "שמענו קול נפץ אדיר ואז הגיעו לחלץ את המשפחה מהממ"ד" סיפר השכן שגר ממול הבית".

 

"באותם רגעים" מתאר מאיר השכן שגר ממול "שהיתי עם משפחתי בממ"ד ושמענו קול נפץ אדיר שהרעיד את כל הבית. אמרתי לעצמי שזה נשמע ממש קרוב אך לא ידעתי שזה עד כדי כך קרוב (את רוב גלי ההלם ספג הבית עצמו), כשיצאתי מביתי לראות מה קורה כל האזור היה אפוף עשן ואבק.

בני שהיה המום אמר לי בוא נקרא למשטרה. אחד השכנים נכנס כדי לברר מה קרה למשפחה. בינתיים כבר הגיעו כוחות ההצלה והחלו לחלץ את המשפחה. ברגעים כאלו אני אומר תודה לאל. לא הצלחתי כל כך לשוחח עם המשפחה חוץ מהאב שאמר לי שהכל בסדר. הממ"ד הציל אותם לגמרי".

 

הממ"ד שהציל את חיי בני המשפחה. צילום: איתן אלחדז ברק
הממ"ד שהציל את חיי בני המשפחה. צילום: איתן אלחדז ברק

 

 

 

בשטח פגשנו את סגן ראש העיר, שימי בונפיל שלא עצם עין בלילה: "ברגע שנכנסנו למצב ספיגה עיריית יהוד מונוסון על כל אגפיה עמדו ערוכים ויצאו לשטח לטיפול במקרה. האירוע נוהל ע"י מנכ"ל העיריה וצוות הקב"ט שנתנו מענה רחב. אני יצאתי להרגיע תושבים ופגשתי את קב"ט העיריה בסמוך לביתי  ומייד יצאנו לסיור במקלטים. עמדנו בקשר שותף עם מנכ"ל העיריה וכל צוות חדר המצב שנפתח".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות